Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4063
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКорж, Г. В.-
dc.contributor.authorКорж, А. В.-
dc.contributor.authorKorzh, G.-
dc.date.accessioned2021-02-10T12:44:22Z-
dc.date.available2021-02-10T12:44:22Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКорж Г. В. Герменевтичний підхід у освіті та соціальному навчанні / Г. В. Корж // Під знаком Григорія Сковороди: зоряний час української культури : матеріали IV Міжнар. наук.-практ. конф. «Гуманістична філософія освіти як складова успішних посттоталітарних трансформацій», Харків, 6–7 груд. 2018 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. [та ін.]. – Харків : ХНПУ, 2019. – С. 61-64.uk_UA.UTF-8
dc.identifier.urihttp://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4063-
dc.description.abstractАвтором розкрито герменевтичний підхід у освіті та соціальному навчанні. Спосіб герменевтичного пізнання дозволяє здійснити «зустріч» із минулим, сприйняти його у єдності пізнавального, етичного, естетичного вимірів, дозволяє пережити «історичне», здобути історичний досвід та побачити горизонт майбутнього. Автор раскрівает герменевтический подход в образовании и социальном обучении. Способ герменевтического познания позволяет осуществить «встречу» с прошлым, принять его в единстве познавательного, нравственного, эстетического измерений, позволяет пережить «историческое», получить исторический опыт и увидеть горизонт будущего. The author reveals the hermeneutic approach in education and social learning. The method of hermeneutic cognition allows to make a "meeting" with the past, to perceive it in the unity of cognitive, ethical, aesthetic dimensions, allows to experience the "historical", gain historical experience and see the horizon of the future.uk_UA.UTF-8
dc.language.isoukuk_UA.UTF-8
dc.publisherХарківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковородиuk_UA.UTF-8
dc.subjectгерменевтичний підхідuk_UA.UTF-8
dc.subjectфілософіяuk_UA.UTF-8
dc.subjectосвітаuk_UA.UTF-8
dc.subjectсоціальне навчанняuk_UA.UTF-8
dc.subjectвихованняuk_UA.UTF-8
dc.subjectпроцес розумінняuk_UA.UTF-8
dc.subjectгерменевтический подходuk_UA.UTF-8
dc.subjectфилософияuk_UA.UTF-8
dc.subjectобразованиеuk_UA.UTF-8
dc.subjectсоциальное обучениеuk_UA.UTF-8
dc.subjectвоспитаниеuk_UA.UTF-8
dc.subjectпроцесс пониманияuk_UA.UTF-8
dc.subjecthermeneutic approachuk_UA.UTF-8
dc.subjectphilosophyuk_UA.UTF-8
dc.subjecteducationuk_UA.UTF-8
dc.subjectsocial learninguk_UA.UTF-8
dc.subjectprocess of understandinguk_UA.UTF-8
dc.titleГерменевтичний підхід у освіті та соціальному навчанніuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeГерменевтический подход в образовании и социальном обученииuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeHermeneutic approach in education and social learninguk_UA.UTF-8
dc.typeConference proceedingsuk_UA.UTF-8
Appears in Collections:Кафедра філософії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Корж Г. В. Герменевтичний підхід.pdf226.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.