Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3923
Title: Етапи формування слухо-вимовних навичок майбутніх учителів в умовах дистанційного навчання
Other Titles: Этапы формирования слухо-произносительных навыков будущих учителей в условиях дистанционного обучения
Stages of formation of auditory and pronunciation skills of future teachers in the conditions of distance learning
Authors: Чухно, О. А.
Риженко, М. В.
Чухно, Е. А.
Рыженко, М. В.
Chukhno, О.
Ryzhenko, M.
Keywords: вимова
дистанційне навчання
слухо-вимовні навички
заклади вищої освіти
майбутні вчителі
произношение
дистанционное обучение
слухо-произносительные навыки
учреждения высшего образования
будущие учителя
pronunciation
distance learning
auditory pronunciation skills
higher education institutions
future teachers
Issue Date: Nov-2020
Publisher: Cognum Publishing House
Citation: Чухно О. А. Етапи формування слухо-вимовних навичок майбутніх учителів в умовах дистанційного навчання / О. А. Чухно, М. В. Риженко // The world of science and innovation : the 4 th International scientific and practical conference, London, November 11-13, 2020. – London : Cognum Publishing House, 2020. – Pp. 912–916.
Abstract: У статті розглянуто питання навчання майбутніх учителів-філологів англійської вимови в умовах переходу закладів вищої освіти на дистанційне навчання. Висвітлено особливості професійно орієнтованого навчання фонетичного аспекту мовлення й визначено етапи формування англомовних слухо-вимовних навичок майбутніх учителів у дистанційному форматі. В статье рассмотрены вопросы обучения будущих учителивфилологив английского произношения в условиях перехода учреждений высшего образования на дистанционное обучение. Освещены особенности профессионально ориентированного обучения фонетического аспекта речи и определены этапы формирования англоязычных слухо-произносительных навыков будущих учителей в дистанционном формате. The article aims to solve the problem of teaching future teachers English pronunciation in the context of distance learning. The author outlines the features of professionally oriented teaching of phonetics and defines the stages of developing future teachers' English pronunciation skills in distance learning.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3923
ISBN: 978-92-9472-197-6
Appears in Collections:Кафедра англійської фонетики і граматики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Чухно+Риженко, Стаття.pdf236.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.