Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3879
Назва: Різниця професійно-прикладної фізичної підготовки майбутніх вихователів в зарубіжних країнах
Інші назви: Разница профессионально-прикладной физической подготовки будущих воспитателей в зарубежных странах
The difference in professionally applied physical training of future educators in foreign countries
Автори: Копин, К.
Спузяк, В. Б.
Kopyn, K.
Spuzyak, V.
Ключові слова: майбутні вихователі
професійно-прикладна фізична підготовка
фізичне навантаження
успішність студентів
будущие воспитатели
профессионально-прикладная физическая подготовка
физическая нагрузка
успешность студентов
future educators
professionally applied physical training
physical activity
student success
студентські роботи
студенческие работы
student work
Дата публікації: 2020
Видавництво: Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця
Бібліографічний опис: Копин К. Різниця професійно-прикладної фізичної підготовки майбутніх вихователів в зарубіжних країнах / К. Копин, В. Б. Спузяк // Фізичне виховання та спорт в закладах вищої освіти : матеріали І Всеукр. наук.-практ. конф., Харків, 22 трав. 2020 р. / Харків. нац. екон. ун-т ім. Семена Кузнеця [та ін.]. ‒ Харків, 2020. ‒ С. 66‒68.
Короткий огляд (реферат): Використання фізичних вправ раціональної інтенсивності і тривалості підвищує розумову працездатність студентів і їх адаптованість до навчання у вищому навчальному закладі, позитивно впливає на психічні процеси, а також формує розумову стійкість до напруженої діяльності. Использование физических упражнений рациональной интенсивности и продолжительности повышает умственную работоспособность студентов и их адаптация к обучению в высшем учебном заведении, положительно влияет на психические процессы, а также формирует умственную устойчивость к напряженной деятельности. The use of physical exercises of rational intensity and duration increases the mental performance of students and their adaptation to studying at a higher educational institution, has a positive effect on mental processes, and also forms mental resistance to strenuous activity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3879
Розташовується у зібраннях:Кафедра фізичного виховання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Копин К. М., Спузяк В. Б.pdf435.76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.