Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3844
Назва: Шерингова економіка як механізм зміни поглядів на споживання
Інші назви: Шеринговая экономика как механизм изменения взглядов на потребление
Sharing economy as a mechanism for changing attitudes to consumption
Автори: Сотніков, Д. В.
Сотников, Д. В.
Sotnikov, D.
Ключові слова: економіка
шерингова економіка
споживання
студентські роботи
экономика
шеринговая экономика
потребление
студенческие работы
economy
sharing economy
consumption
student work
Дата публікації: 26-кві-2018
Видавництво: ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Економічний факультет
Бібліографічний опис: Сотніков Д. В. Шерингова економіка як механізм зміни поглядів на споживання / Д. В. Сотніков // Тенденції та перспективи розвитку економіки ХХІ століття очима молоді : матеріали ІІ студент. наук. конф., Харків, 26 квіт. 2018 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди, екон. ф-т. – Харків : ХНПУ, 2018. – С. 60–61.
Короткий огляд (реферат): Таким чином, основною ідеєю шерингової економіки є бажання більш раціонально та ефективно використовувати наявні ресурси, та отримати доступ до таких товарів та послуг, індивідуально отримати які неможливо, або дуже дорого. Я наголошую, що спільна участь є стимулом раціонального свідомого споживання, дозволяє заощадити час, гроші та інші ресурси, генерувати додатковий дохід для власника і зменшити вплив на навколишнє середовище. Таким образом, основной идеей шеринговой экономики есть желание более рационально и эффективно использовать имеющиеся ресурсы, и получить доступ к таким товарам и услугам, индивидуально получить которые невозможно или очень дорого. Я подчеркиваю, что совместное участие является стимулом рационального сознательного потребления, позволяет сэкономить время, деньги и другие ресурсы, генерировать дополнительный доход для владельца и уменьшить воздействие на окружающую среду. Thus, the main idea of a sharing economy is the desire to make more rational and efficient use of available resources, and to gain access to such goods and services that are impossible or very expensive to obtain individually. I emphasize that joint participation is an incentive for rational conscious consumption, it saves time, money and other resources, generate additional income for the owner and reduce the environmental impact.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3844
Розташовується у зібраннях:Кафедра економічної теорії, фінансів і обліку

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сотніков Д. В. pdf376.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.