Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3817
Назва: Особливості маркетингу освітніх послуг
Інші назви: Особенности маркетинга образовательных услуг
Features of the marketing of educational services
Автори: Пчельникова, І. В.
Пчельникова, И. В.
Pchel'nikova, I.
Ключові слова: маркетинг освітніх послуг
комплекс маркетингу
освітні послуги
ринок
студентські роботи
маркетинг образовательных услуг
комплекс маркетинга
образовательные услуги
рынок
студенческие работы
marketing of educational services
marketing mix
educational services
market
student work
Дата публікації: 26-кві-2018
Видавництво: ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Економічний факультет
Бібліографічний опис: Пчельникова І. В. Особливості маркетингу освітніх послуг / І. В. Пчельникова // Тенденції та перспективи розвитку економіки ХХІ століття очима молоді : матеріали ІІ студент. наук. конф., Харків, 26 квіт. 2018 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди, екон. ф-т. – Харків : ХНПУ, 2018. – С. 104–105.
Короткий огляд (реферат): Тільки цілісний комплекс маркетингу сприятиме формуванню позитивного іміджу закладу освіти та збільшенню його конкурентних переваг на ринку освітніх послуг. Только целостный комплекс маркетинга способствует формированию положительного имиджа учебного заведения и увеличению его конкурентных преимуществ на рынке образовательных услуг. Only a holistic marketing mix contributes to the formation of a positive image of the educational institution and increasing its competitive advantages in the educational services market.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3817
Розташовується у зібраннях:Кафедра економічної теорії, фінансів і обліку

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пчельникова І. В. pdf328.3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.