Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3814
Назва: Зміст і механізм формування західного бренду
Інші назви: Содержание и механизм формирования западного бренда
Content and mechanism of formation of a Western brand
Автори: Цой, Т. В.
Tsoi, T.
Ключові слова: бренди
механізми формування
західні бренди
покупці
студентські роботи
бренды
механизмы формирования
западные бренды
покупатели
студенческие работы
brands
mechanisms of formation
western brands
buyers
student work
Дата публікації: 26-кві-2018
Видавництво: ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Економічний факультет
Бібліографічний опис: Цой Т. В. Зміст і механізм формування західного бренду / Т. В. Цой // Тенденції та перспективи розвитку економіки ХХІ століття очима молоді : матеріали ІІ студент. наук. конф., Харків, 26 квіт. 2018 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди, екон. ф-т. – Харків : ХНПУ, 2018. – С. 108.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено дослiдженню змісту і механізму формування західного бренду. Статья посвящена исследованию содержания и механизма формирования западного бренда. The article is devoted to the study of the content and mechanism of formation of the Western brand.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3814
Розташовується у зібраннях:Кафедра економічної теорії, фінансів і обліку

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Цой Т. В. pdf252.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.