Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3805
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛісна, О. І.-
dc.contributor.authorLisna, O.-
dc.date.accessioned2020-10-22T12:55:32Z-
dc.date.available2020-10-22T12:55:32Z-
dc.date.issued2018-04-26-
dc.identifier.citationЛісна О. І. Сучасні тенденції становлення маркетингу в Україні / О. І. Лісна // Тенденції та перспективи розвитку економіки ХХІ століття очима молоді : матеріали ІІ студент. наук. конф., Харків, 26 квіт. 2018 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди, екон. ф-т. – Харків : ХНПУ, 2018. – С. 96–97.uk_UA.UTF-8
dc.identifier.urihttp://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3805-
dc.description.abstractУ статті розкрито cучасні тенденції становлення маркетингу в Україні. В статье раскрыты современные тенденции становления маркетинга в Украине. The article reveals the current trends in the formation of marketing in Ukraine.uk_UA.UTF-8
dc.language.isoukuk_UA.UTF-8
dc.publisherХНПУ імені Г. С. Сковороди, Економічний факультетuk_UA.UTF-8
dc.subjectмаркетингuk_UA.UTF-8
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA.UTF-8
dc.subjectстудентські роботиuk_UA.UTF-8
dc.subjectмаркетинговая деятельностьuk_UA.UTF-8
dc.subjectстуденческие работыuk_UA.UTF-8
dc.subjectmarketinguk_UA.UTF-8
dc.subjectmarketing activitiesuk_UA.UTF-8
dc.subjectstudent workuk_UA.UTF-8
dc.titleСучасні тенденції становлення маркетингу в Україніuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeСовременные тенденции становления маркетинга в Украинеuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeModern trends in the formation of marketing in Ukraineuk_UA.UTF-8
dc.typeConference proceedingsuk_UA.UTF-8
Appears in Collections:Кафедра економічної теорії, фінансів і обліку

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лісна О. І. pdf328.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.