Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3805
Назва: Сучасні тенденції становлення маркетингу в Україні
Інші назви: Современные тенденции становления маркетинга в Украине
Modern trends in the formation of marketing in Ukraine
Автори: Лісна, О. І.
Lisna, O.
Ключові слова: маркетинг
маркетингова діяльність
студентські роботи
маркетинговая деятельность
студенческие работы
marketing
marketing activities
student work
Дата публікації: 26-кві-2018
Видавництво: ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Економічний факультет
Бібліографічний опис: Лісна О. І. Сучасні тенденції становлення маркетингу в Україні / О. І. Лісна // Тенденції та перспективи розвитку економіки ХХІ століття очима молоді : матеріали ІІ студент. наук. конф., Харків, 26 квіт. 2018 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди, екон. ф-т. – Харків : ХНПУ, 2018. – С. 96–97.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито cучасні тенденції становлення маркетингу в Україні. В статье раскрыты современные тенденции становления маркетинга в Украине. The article reveals the current trends in the formation of marketing in Ukraine.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3805
Розташовується у зібраннях:Кафедра економічної теорії, фінансів і обліку

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лісна О. І. pdf328.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.