Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3787
Назва: Формування стратегії виходу підприємства на зовнішні ринки
Інші назви: Формирование стратегии выхода предприятия на внешние рынки
Formation of a strategy for an enterprise's entry into foreign markets
Автори: Байчура, О. О.
Байчура, А. О.
Baychura, O.
Ключові слова: економіка
формування стратегії
підприємства
зовнішні ринки
студентські роботи
экономика
формирование стратегии
предприятия
внешние рынки
студенческие работы
economy
strategy formation
enterprises
foreign markets
student work
Дата публікації: 26-кві-2018
Видавництво: ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Економічний факультет
Бібліографічний опис: Байчура О. О. Формування стратегії виходу підприємства на зовнішні ринки / О. О. Байчура // Тенденції та перспективи розвитку економіки ХХІ століття очима молоді : матеріали ІІ студент. наук. конф., Харків, 26 квіт. 2018 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди, екон. ф-т. – Харків : ХНПУ, 2018. – С. 74–75.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено формування стратегії виходу підприємства на зовнішні ринки. В статье исследовано формирование стратегии выхода предприятия на внешние рынки. The article studies the formation of a strategy for an enterprise to enter foreign markets.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3787
Розташовується у зібраннях:Кафедра економічної теорії, фінансів і обліку

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Байчура О. О. pdf287.24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.