Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3787
Title: Формування стратегії виходу підприємства на зовнішні ринки
Other Titles: Формирование стратегии выхода предприятия на внешние рынки
Formation of a strategy for an enterprise's entry into foreign markets
Authors: Байчура, О. О.
Байчура, А. О.
Baychura, O.
Keywords: економіка
формування стратегії
підприємства
зовнішні ринки
студентські роботи
экономика
формирование стратегии
предприятия
внешние рынки
студенческие работы
economy
strategy formation
enterprises
foreign markets
student work
Issue Date: 26-Apr-2018
Publisher: ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Економічний факультет
Citation: Байчура О. О. Формування стратегії виходу підприємства на зовнішні ринки / О. О. Байчура // Тенденції та перспективи розвитку економіки ХХІ століття очима молоді : матеріали ІІ студент. наук. конф., Харків, 26 квіт. 2018 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди, екон. ф-т. – Харків : ХНПУ, 2018. – С. 74–75.
Abstract: У статті досліджено формування стратегії виходу підприємства на зовнішні ринки. В статье исследовано формирование стратегии выхода предприятия на внешние рынки. The article studies the formation of a strategy for an enterprise to enter foreign markets.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3787
Appears in Collections:Кафедра економічної теорії, фінансів і обліку

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Байчура О. О. pdf287.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.