Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3778
Назва: Оцінювання рівня розвитку технічних навичок у спортсменів-орієнтувальників
Інші назви: Оценка уровня развития технических навыков у спортсменов-ориентировщиков
Estimation of development level of technical skills of orienteering athletes
Автори: Шип, Н. Є.
Шип, Н. Е.
Shyp, N.
Ключові слова: тест
спортивне орієнтування
читання карти
умовна позначка
спортивное ориентирование
чтение карты
условный знак
test
orienteering
map reading
Дата публікації: гру-2019
Видавництво: Харківська державна академія фізичної культури
Бібліографічний опис: Шип Н. Є. Оцінювання рівня розвитку технічних навичок у спортсменів-орієнтувальників / Н. Є. Шип // Фізична культура, спорт і здоров’я: стан, проблеми та перспективи : матеріали XIX Міжнар. наук.-практ. конф. – Харків : ХДАФК, 2019. – С.129–133.
Короткий огляд (реферат): Мета: вивчення проблеми оцінювання рівня технічної підготовки спортсменів-орієнтувальників, розробка, впровадження тестів, які могли б допомогти тренеру та спортсменам визначити перспективи на напрями подальшого вдосконалення, ліквідувати недоліки в технічній підготовці. Матеріали і методи: у дослідженні приймали участь студенти педагогічного університету, що займаються в секції спортивного орієнтування. Досліджувався рівень розвитку технічних навичок, вивчалися зміни у рівні технічної підготовки внаслідок застосування спеціально розроблених тестів. Після застосування системи тестів було проведено аналіз успішності діяльності студентів у порівнянні з контрольною групою. Результати: під час спостереження та обробки даних було виявлено, що систематичне використання тестів набагато поліпшило рівень технічної підготовки спортсменів та може бути рекомендовано для використання в тренувальному процесі. Висновки: враховуючи різноманітність змагальної діяльності у спортивному орієнтуванні, велика кількість та творче застосування тестів, їхня індивідуалізація допоможуть спортсменам повністю реалізувати свій потенціал. Цель: изучение проблемы оценки уровня технической подготовленности спортсменов-ориентировщиков, разработке, внедрению в прак- тическую деятельность тестов, которые по возможности могли бы оказать помощь тренеру и спортсменам определить перспективы и направление дальнейшего совершенствования, ликвидировать недостатки в технической подготовке. В частности изучался такой элемент техники ориентирования как чтение карты.Материал и методы: анализа уровня технической подготовки студентов педагогического университета, которые занимаются в секции спортивного ориентирования. Также проведено изучение литературных источников.На основе этого материала были разработаны тесты техническойподготовки. После использования системы тестов был проведен анализ успешности споортивной деятельности студентов в сравнении с контрольной группой. Результаты: во время наблюдения и обработки данных было обнаружено, что систематическое использование тестов намного улучшить уровень технической подготовки спортсменов и может быть рекомендовано для использования в тренировочном процессе. Выводы: учитывая разнообразие соревновательной деятельности в спортивном ориентировании, большое количество и творческое применение тестов, их индивидуализация поможет спортсменам полностью реализовать свой потенциал. Purpose: study of the problem of assessing the level of technical training of the orienteering athletes, the development, implementation of practical tests that could possibly help the coach and athletes to identify prospects for further improvement, eliminate the shortcomings in technical training. In particular, such an element of technology as map reading was studied. Material and methods: analysis of the level of training of the students of the pedagogical university engaged in the section of sports orienteering was carried out. Literary sources were also studied and technical training tests were developed on the basis of this material. After applying the test system, an analysis of student performance was compared with the control group. Result: we were able to observe that the systematic use of tests has greatly improved the level of technical training of athletes and can be recommended for use in the training process. Conclusions: given the variety of competitive activities in sports orienteering, the large number and creative use of tests, the individualization of them will help athletes to reach their full potential.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3778
Розташовується у зібраннях:Кафедра фізичного виховання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
203774-465345-1-PB.pdf440.42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.