Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3776
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБоярська-Хоменко, А. В.-
dc.contributor.authorБоярская-Хоменко, А. В.-
dc.contributor.authorШтефан, Л. А.-
dc.contributor.authorBoiarska-Khomenko, A.-
dc.contributor.authorShtefan, L.-
dc.date.accessioned2020-10-15T09:09:49Z-
dc.date.available2020-10-15T09:09:49Z-
dc.date.issued2019-10-25-
dc.identifier.citationБоярська-Хоменко А. В. Розробка теоретичних положень процедури визнання неформального та інформального навчання молоді в Україні на основі досвіду Польщі / А. В. Боярська-Хоменко, Л. А. Штефан // Science progress in European countries: new concepts and modern solutions : papers of the 10th International Scientific Conference, Stuttgart, Germany October 25, 2019. – Stuttgart : ORT Publishing, 2019. – P. 332–342.uk_UA.UTF-8
dc.identifier.isbn978-3-944375-22-9-
dc.identifier.urihttp://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3776-
dc.description.abstractПозитивний досвід Польщі дозволив визначити провідні принципи, завдання, форми та засоби визнання неформальної та інформальної освіти молодого покоління. Переконав у тому, що країни Європейського Союзу багато років будують структуру міжнародного визнання кваліфікацій. Це спонукає до активного процесу формування процедури визнання та сертифікації мовних і цифрових кваліфікацій молоді, яка здобута на основі неформального та інформального навчання. У статті запропоновано теоретичні аспекти визнання кваліфікацій молоді (зокрема переміщених осіб, мігрантів, колишніх військовослужбовців) та окреслено шляхи їхнього подальшого практичного впровадження. Серед перспективних подальших досліджень вважаємо за доцільне вивчити більш детально питання нормативно-правовго регулювання процедури визнання неформальної та інформальної освіти, а також можливості впровадження в Україні стандартів експертиз, розроблених окремими організаціями, наприклад, міжнародними фондами. Положительный опыт Польши позволил определить ведущие принципы, задачи, формы и средства признания неформального и информального образования молодого поколения. Убедил в том, что страны Европейского Союза много лет строят структуру международного признания квалификаций. Это побуждает к активному процессу формирования процедуры признания и сертификации языковых и цифровых квалификации молодежи, полученная на основе неформального и информального обучения. В статье предложены теоретические аспекты признания квалификаций молодежи (в частности перемещенных лиц, мигрантов, бывших военнослужащих) и намечены пути их дальнейшего практического внедрения. Среди перспективных дальнейших исследований считаем целесообразным изучить более подробно вопросы нормативно-правовго регулирования процедуры признания неформального и информального образования, а также возможности внедрения в Украине стандартов экспертиз, разработанных отдельными организациями, например, международными фондами. The positive experience of Poland allowed us to identify the leading principles, objectives, forms and means of recognition of non-formal and informal education of the younger generation. He was convinced that the countries of the European Union have been building the structure of international recognition of qualifications for many years. This encourages an active process of forming a procedure for recognition and certification of language and digital qualifications of young people, which is obtained on the basis of non-formal and informal learning. The article proposes theoretical aspects of the recognition of youth qualifications (including displaced persons, migrants, former servicemen) and outlines ways of their further practical implementation. Among the promising further studies, we consider it appropriate to study in more detail the legal regulation of the procedure for recognition of non-formal and informal education, as well as the possibility of implementing in Ukraine standards of expertise developed by individual organizations, such as international foundations.uk_UA.UTF-8
dc.language.isoukuk_UA.UTF-8
dc.publisherORT Publishing (Germany), The Center For Scientific Research “Solution” (Ukraine)uk_UA.UTF-8
dc.subjectосвіта дорослихuk_UA.UTF-8
dc.subjectнеперервна освітаuk_UA.UTF-8
dc.subjectнеформальна освітаuk_UA.UTF-8
dc.subjectнеформальне навчанняuk_UA.UTF-8
dc.subjectінформальна освітаuk_UA.UTF-8
dc.subjectінформальне навчанняuk_UA.UTF-8
dc.subjectвизнання неформального та інформального навчанняuk_UA.UTF-8
dc.subjectУкраїнаuk_UA.UTF-8
dc.subjectПольщаuk_UA.UTF-8
dc.subjectобразование взрослыхuk_UA.UTF-8
dc.subjectнепрерывное образованиеuk_UA.UTF-8
dc.subjectнеформальное образованиеuk_UA.UTF-8
dc.subjectнеформальное обучениеuk_UA.UTF-8
dc.subjectинформальное образованиеuk_UA.UTF-8
dc.subjectинформальное обучениеuk_UA.UTF-8
dc.subjectrecognition of non-formal and informal learninguk_UA.UTF-8
dc.subjectпризнание неформального обученияuk_UA.UTF-8
dc.subjectпризнание информального обученияuk_UA.UTF-8
dc.subjectУкраинаuk_UA.UTF-8
dc.subjectПольшаuk_UA.UTF-8
dc.subjectadult educationuk_UA.UTF-8
dc.subjectcontinuing educationuk_UA.UTF-8
dc.subjectnon-formal educationuk_UA.UTF-8
dc.subjectinformal educationuk_UA.UTF-8
dc.subjectinformal learninguk_UA.UTF-8
dc.subjectrecognition of non-formal learninguk_UA.UTF-8
dc.subjectrecognition of informal learninguk_UA.UTF-8
dc.subjectUkraineuk_UA.UTF-8
dc.subjectPolanduk_UA.UTF-8
dc.titleРОЗРОБКА ТЕОРЕТИЧНИХ ПОЛОЖЕНЬ ПРОЦЕДУРИ ВИЗНАННЯ НЕФОРМАЛЬНОГО ТА ІНФОРМАЛЬНОГО НАВЧАННЯ МОЛОДІ В УКРАЇНІ НА ОСНОВІ ДОСВІДУ ПОЛЬЩІuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeРАЗРАБОТКА ТЕОРЕТИЧЕСКИХ ПОЛОЖЕНИЙ ПРОЦЕДУРЫ ПРИЗНАНИЯ НЕФОРМАЛЬНОГО И ИНФОРМАЛЬНОГО ОБУЧЕНИЯ МОЛОДЕЖИ В УКРАИНЕ НА ОСНОВЕ ОПЫТА ПОЛЬШИuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeDEVELOPMENT OF THEORETICAL PROVISIONS OF THE RECOGNITION PROCEDURE OF NON-FORMAL AND INFORMAL LEARNING OF YOUTH IN UKRAINE BASED ON THE EXPERIENCE OF POLANDuk_UA.UTF-8
dc.typeConference proceedingsuk_UA.UTF-8
Appears in Collections:Кафедра педагогіки



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.