Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3662
Title: Некоторые аспекты психолого-педагогического сопровождения адаптации будущих учителей
Other Titles: Some aspects of the psychological and pedagogical Support for the adaptation of future teachers
Деякі аспекти психолого-педагогічного супроводу адаптації майбутніх вчителів
Authors: Sokolova, A.
Matvieieva, O.
Korchagina, G.
Соколова, А. В.
Матвєєва, О. О.
Корчагіна, Г. С.
Соколова, А. В.
Матвеева, О. А.
Корчагина, А. С.
Keywords: адаптация
адаптивность
будущие учителя
музыкальное искусство
педагогическое сопровождение
адаптація
адаптивність
майбутні вчителі
музичне мистецтво
педагогічний супровід
adaptation
adaptability
future teachers
musical art
pedagogical support
Issue Date: 24-May-2019
Publisher: Rezekne Academy of Technologies
Citation: Sokolova A. V. Некоторые аспекты психолого-педагогического сопровождения адаптации будущих учителей / A.V. Sokolova, O. O. Matvieieva, A. S. Korchagina // Sabiedrība. Integrācija. Izglītība = Society. Integration. Education : рroceedings of the International Scientific Conference, Rezeknе, May 24th-25th, 2019 / Rezekne Academy of Technologies. – Rezeknе, 2019. – Vol. I. – P. 480–490.
Abstract: Статья посвящена изучению некоторых аспектов психолого-педагогического сопровождения адаптации будущих учителей. Цель: определить влияние предлагаемых стратегий психолого-педагогического сопровождения на способность студентов к адаптации. Анкета «Адаптивность» (многоуровневая личностная анкета) А. Маклакова и С. Чермянина использовалась в исследовании для диагностики студентов 1-6 курсов бакалавриата и магистратуры на факультете искусств Харьковского национального педагогического университета имени Г. С. Сковороды. В исследовании приняли участие 58 студентов специальности 014 Среднее образование (Музыка). Результаты внедрения стратегий психолого-педагогического сопровождения показали, что у студентов растет способность регулировать свое взаимодействие с окружающей средой, наблюдается рост социальных контактов, социальной активности и самооценки. Доказано, что внедрение предлагаемых стратегий педагогической поддержки на факультете искусств педагогического вуза напрямую влияет на способность студентов к адаптации. Стаття присвячена вивченню деяких аспектів психолого-педагогічного супроводу адаптації майбутніх вчителів. Мета: визначити вплив пропонованих стратегій психолого-педагогічного супроводу на здатність студентів до адаптації. Анкета «Адаптивність» (багаторівнева особистісна анкета) А. Маклакова і С. Чермяніна використовувалася в дослідженні для діагностики студентів 1-6 курсів бакалаврату та магістратури на факультеті мистецтв Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. У дослідженні взяли участь 58 студентів спеціальності 014 Середня освіта (Музика). Результати впровадження стратегій психолого-педагогічного супроводу показали, що у студентів зростає здатність регулювати свою взаємодію з навколишнім середовищем, спостерігається зростання соціальних контактів, соціальної активності і самооцінки. Доведено, що впровадження пропонованих стратегій педагогічної підтримки на факультеті мистецтв педагогічного вузу безпосередньо впливає на здатність студентів до адаптації.The article is devoted to the study of some aspects of psychological and pedagogical support for the adaptation of future teachers. Objective: to determine the impact of the proposed strategies of psychological and pedagogical support on the ability of students to adapt. The “Adaptability” (Multilevel Personality Questionnaire) questionnaire by A. Maklakov and S. Chermianin was used in the study to diagnose students of the 1st-6th years of bachelor’s and master’s degree programs of higher education at the faculty of arts of a pedagogical higher education establishment. The results of the introduction of strategies of psycho-pedagogical support showed that students grow their ability to regulate their interaction with the environment, that there is an increase in social contacts, social activity and self-esteem. It has been proven that the introduction of the proposed strategies of pedagogical support at the faculty of the arts of a pedagogical higher education establishment has a direct impact on the ability of students to adapt.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3662
ISSN: 1691-5887
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики мистецької освіти та диригентсько-хорової підготовки вчителя



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.