Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3615
Title: Домашні вчителі в жіночій освіті м. Миколаєва
Other Titles: Домашние учителя в женском образовании г. Николаева
Family tutors in female education in Mykolayiv
Authors: Яковенко, Г. Г.
Yakovenko, G.
Keywords: домашні вчителі
гувернантки
жіноча освіта
Миколаїв
домашние учителя
гувернантки
женское образование
Николаев
home teachers
governesses
female education
Mykolaiv
Issue Date: 2017
Publisher: Запорізький національний університет
Citation: Яковенко Г. Г. Домашні вчителі в жіночій освіті м. Миколаєва / Г. Г. Яковенко // Наукові праці історичного факультету Запорізького національного університету. – 2017. – Вип. 48. – С. 67–70.
Abstract: У статті подається огляд особистих і професійних характеристик іноземних гувернанток і вітчизняних домашніх учителів, які мешкали та працювали у м. Миколаєві. Аналіз конкретних прикладів свідчить про наявність стабільного попиту на освітні послуги домашніх учителів та гувернанток іноземного походження. Кількість жінок-педагогів із інших країн була обмеженою. Вітчизняні домашні учительки працювали у навчальних закладах і приватних будинках. Вони не підвищували свій кваліфікаційний рівень та дуже рідко змінювали місце роботи. В статье дается обзор личных и профессиональных характеристик иностранных гувернанток и отечественных домашних учителей, которые жили и работали в г. Николаеве. Анализ конкретных примеров свидетельствует о наличии стабильного спроса на образовательные услуги домашних учителей и гувернанток иностранного происхождения. Количество женщин-педагогов с других стран была ограниченной. Отечественные домашние учительницы работали в учебных заведениях и частных домах. Они не повышали свой квалификационный уровень и очень редко меняли место работы. This article provides an overview of the personal and professional characteristics of foreign governesses and domestic tutors who lived and worked in Mykolayiv. Specific cases analysis indicates the presence of stable demand for educational services of tutors and foreign governesses. The number of female teachers from other countries was limited. Domestic tutors were working in the educational institutions and private schools. They did not improve the level of proficiency and they very seldom changed their place of employment.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3615
ISSN: 2707-6660 (Print), 2707-7306 (Online)
Appears in Collections:Кафедра всесвітньої історії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Яковенко Г. Г .pdf316.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.