Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3609
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТушева, В. В.-
dc.contributor.authorTusheva, V.-
dc.date.accessioned2020-05-25T19:37:24Z-
dc.date.available2020-05-25T19:37:24Z-
dc.date.issued2018-11-15-
dc.identifier.citationТушева В. В. Філософські аспекти проблеми формування науково-дослідницької культури майбутнього педагога / В. В. Тушева // Методологія сучасних наукових досліджень : зб наук. пр. за результатами ХV Міжнар. наук.-практ. конф., Харків, 15–16 листоп. 2018 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: Ю. Д. Бойчук (голов. ред.) та ін.]. – Харків : ХНПУ, 2018. – С. 143–146.uk_UA.UTF-8
dc.identifier.urihttp://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3609-
dc.description.abstractВ статті з позицій філософського підходу розкрито поняття «наука», а також споріднених категорій: «науково-дослідницька діяльність», «наукове знання», «наукове пізнання», «культура», «духовне виробництво». Осмислення цих категорій визначають методологічні засади проблеми формування науково-дослідницької культури майбутнього педагога і створюють підґрунтя для подальшого вивчення означеної проблеми на теоретичному і методичному рівнях. В статье с позиций философского подхода раскрыто понятие «наука», а также родственных категорий: «научно-исследовательская деятельность», «научное знание», «научное познание», «культура», «духовное производство». Осмысление этих категорий определяют методологические основы проблемы формирования научно-исследовательской культуры будущего педагога и создают основу для дальнейшего изучения этой проблемы на теоретическом и методическом уровне. The concept of “science”, as well as related categories: “research activity”, “scientific knowledge”, “scientific knowledge”, “culture”, “spiritual production” is revealed in the article from the perspective of a philosophical approach. The comprehension of these categories determines the methodological foundations of the problem of the formation of the research culture of the future teacher and creates the basis for further study of this problem at the theoretical and methodological level.uk_UA.UTF-8
dc.language.isoukuk_UA.UTF-8
dc.publisherХарків. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковородиuk_UA.UTF-8
dc.subjectнауково-дослідницька культураuk_UA.UTF-8
dc.subjectнаукаuk_UA.UTF-8
dc.subjectнауково-дослідницька діяльністьuk_UA.UTF-8
dc.subjectнаукове знанняuk_UA.UTF-8
dc.subjectнаукове пізнанняuk_UA.UTF-8
dc.subjectмайбутні педагогиuk_UA.UTF-8
dc.subjectнаучно-исследовательская культураuk_UA.UTF-8
dc.subjectнаукаuk_UA.UTF-8
dc.subjectнаучно-исследовательская деятельностьuk_UA.UTF-8
dc.subjectнаучное знаниеuk_UA.UTF-8
dc.subjectнаучное познаниеuk_UA.UTF-8
dc.subjectбудущие педагогиuk_UA.UTF-8
dc.subjectresearch activitiesuk_UA.UTF-8
dc.subjectresearch cultureuk_UA.UTF-8
dc.subjectscienceuk_UA.UTF-8
dc.subjectscientific knowledgeuk_UA.UTF-8
dc.subjectfuture teachersuk_UA.UTF-8
dc.titleФілософські аспекти проблеми формування науково-дослідницької культури майбутнього педагогаuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeФилософские аспекты проблемы формирования научно-исследовательской культуры будущего педагогаuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativePhilosophical aspects of the problem of the formation of the research culture of the future teacheruk_UA.UTF-8
dc.typeConference proceedingsuk_UA.UTF-8
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики мистецької освіти та диригентсько-хорової підготовки вчителя



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.