Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3588
Title: ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДИДАКТИЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ
Other Titles: ТЕОРЕТИЧЕСКИЕ ОСНОВЫ ДИДАКТИЧЕСКИХ ИССЛЕДОВАНИЙ
THEORETICAL FUNDAMENTALS OF DIDACTIC RESEARCH
Authors: Золотухіна, С. Т.
Кін, О. М.
Ткачова, Н. О.
Золотухина, С. Т.
Кин, Е. Н.
Ткачёва, Н. А.
Zolotukhina, S.
Кіn, О.
Tkachova, N.
Keywords: семінарські заняття
організація позааудиторної самостійної роботи
підсумкова атестація
здобувачі вищої освіти
дидактичні дослідження
семинарские занятия
организация внеаудиторной самостоятельной работы
итоговая аттестация
соискатели высшего образования
дидактические исследования
seminars
organization of extracurricular independent work
final certification
higher education applicants
didactic studies
Issue Date: 2019
Publisher: Харків. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди
Citation: Золотухіна С. Т. Теоретичні основи дидактичних досліджень : метод. рек. до самост. роботи з навч. дисципліни для здобувачів освіт. ступеня «Доктор філософії» / С. Т. Золотухіна, О. М. Кін, Н. О.Ткачова ; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків : ХНПУ, 2019. – 23 с.
Abstract: Мета навчальної дисципліни «Теоретичні основи дидактичних досліджень» - формування здатності на основі концептуальних методологічних знань в галузі 01 Освіта/Педагогіка здійснювати теоретичний аналіз дидактичних явищ і процесів, розв’язувати комплексні проблеми в дослідній діяльності і професійній практиці. Цель учебной дисциплины «Теоретические основы дидактических исследований» - формирование способности на основе концептуальных методологических знаний в области 01 Образование / Педагогика осуществлять теоретический анализ дидактических явлений и процессов, решать комплексные проблемы в исследовательской деятельности и профессиональной практике. The purpose of the discipline "Theoretical Foundations of Didactic Research" is the formation of the ability on the basis of conceptual methodological knowledge in the field of 01 Education / Pedagogy to carry out a theoretical analysis of didactic phenomena and processes, to solve complex problems in research and professional practice.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3588
Appears in Collections:Кафедра педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Золотухіна_2.pdf403.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.