Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3558
Title: Формування виконавської надійності майбутніх вчителів музичного мистецтва в процесі вокальної підготовки
Other Titles: Формирования исполнительской надежности будущих учителей музыкального искусства в процессе вокальной подготовки
Formation of executive reliability of future music teachers in the process of vocal training
Authors: Кириченко, В. Ю.
Мартиненко, І. І.
Кириченко, В. Ю.
Мартыненко, И. И.
Kirychenko, V.
Martynenko, I.
Keywords: виконавська надійність
сценічний виступ
вокалісти
музично-виконавська діяльність
вчитель музичного мистецтва
студентські роботи
исполнительская надежность
сценическое выступление
вокалисты
музыкально-исполнительская деятельность
учитель музыкального искусства
студенческие работы
performance reliability
stage performance
vocalists
music-performing activities
music teacher
student work
Issue Date: 23-Dec-2019
Publisher: ХНПУ імені Г. С. Сковороди
Abstract: У статті розглянуті питання виконавської надійності вокалістів у концертному виступі на прикладі музично-виконавської діяльності майбутніх вчителів музичного мистецтва. Зроблено висновки, що виконавської надійності сприяють емоційність співака при передачі образу твору, техніка виконання (звуковидобування, дикція, артикуляція, дихання), вміння контролювати на сцені свої статки – психічний та емоційний, здатність зберігати творче самопочуття і художнє самовираження на естраді. В статье рассмотрены вопросы исполнительской надежности вокалистов в концертном выступлении на примере музыкально-исполнительской деятельности будущих учителей музыкального искусства. Сделаны выводы, что исполнительской надежности способствуют эмоциональность певца при передаче образа произведения, техника исполнения (звукоизвлечение, дикция, артикуляция, дыхание), умение контролировать на сцене свое состояние - психическое и эмоциональное, способность сохранять творческое самочувствие и художественное самовыражение на эстраде. The article considers the issues of performing reliability of vocalists in concert performance on the example of musical and performing activities of future teachers of musical art. It is concluded that performing reliability is promoted by the singer’s emotionality when transmitting the image of the work, performance technique (sound production, diction, articulation, breathing), the ability to control one’s state on the stage - mental and emotional, the ability to maintain creative well-being and artistic expression on the stage.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3558
ISBN: 978-617-7298-28-0
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики мистецької освіти та диригентсько-хорової підготовки вчителя



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.