Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3493
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСоколова, А. В.-
dc.contributor.authorЦай, Іньін-
dc.contributor.authorСоколова, А. В.-
dc.contributor.authorЦай, Иньин-
dc.contributor.authorSokolova, A.-
dc.contributor.authorCai, Yinying-
dc.date.accessioned2020-04-23T16:16:05Z-
dc.date.available2020-04-23T16:16:05Z-
dc.date.issued2019-12-23-
dc.identifier.citationСоколова А. В. Архетектоніка готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до музично-педагогічної діяльності в контексті сучасного дискурсу / А. В. Соколова, Цай Іньін // Час мистецької освіти. Теорія і методика виховання художньо-обдарованої особистості у закладах мистецької освіти : зб. ст. VІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 17–18 жовт. 2019 р. : [у 2-х ч.] / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: В. В. Фомін (голов. ред.) та ін.]. – Харків : ХНПУ, 2019. – Ч. 2. – С. 148–155.uk_UA.UTF-8
dc.identifier.isbn978-617-7298-28-0-
dc.identifier.urihttp://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3493-
dc.description.abstractУ статті викладено результати теоретичного аналізу поняття готовності в різних галузях наукового знання. Розглянуто компоненти в структурі музично-педагогічної діяльності. Запропоновано власне трактування поняття готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до музично-педагогічної діяльності. В статье изложены результаты теоретического анализа понятия готовности в различных областях научного знания. Рассмотрены компоненты в структуре музыкально-педагогической деятельности. Предложено собственное определение понятия готовности будущих учителей музыкального искусства к музыкально-педагогической деятельности. The article presents the results of theoretical analysis of the concept of readiness in various fields of scientific knowledge.The components in the structure of music-pedagogical activity are considered.The author's own interpretation of the concept of readiness of future teachers of music art for musical-pedagogical activity is offered.uk_UA.UTF-8
dc.language.isoukuk_UA.UTF-8
dc.publisherХНПУ імені Г. С. Сковородиuk_UA.UTF-8
dc.subjectготовністьuk_UA.UTF-8
dc.subjectдіяльністьuk_UA.UTF-8
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA.UTF-8
dc.subjectмузично-педагогічна діяльністьuk_UA.UTF-8
dc.subjectвчителі музичного мистецтваuk_UA.UTF-8
dc.subjectготовностьuk_UA.UTF-8
dc.subjectдеятельностьuk_UA.UTF-8
dc.subjectпрофессиональная подготовкаuk_UA.UTF-8
dc.subjectмузыкально педагогическая деятельностьuk_UA.UTF-8
dc.subjectучителя музыкального искусстваuk_UA.UTF-8
dc.subjectreadinessuk_UA.UTF-8
dc.subjectactivityuk_UA.UTF-8
dc.subjectvocational traininguk_UA.UTF-8
dc.subjectmusical-pedagogical activityuk_UA.UTF-8
dc.subjectteachers of music artuk_UA.UTF-8
dc.titleАрхетектоніка готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до музично-педагогічної діяльності в контексті сучасного дискурсуuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeАрхетектоника готовности будущих учителей музыкального искусства к музыкально-педагогической деятельности в контексте современного дискурсаuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeArchetectonics of future teachers of music art's readiness for musical-pedagogical activity in the context of contemporary discourseuk_UA.UTF-8
dc.typeConference proceedingsuk_UA.UTF-8
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики мистецької освіти та диригентсько-хорової підготовки вчителя



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.