Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3493
Назва: Архетектоніка готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до музично-педагогічної діяльності в контексті сучасного дискурсу
Інші назви: Архетектоника готовности будущих учителей музыкального искусства к музыкально-педагогической деятельности в контексте современного дискурса
Archetectonics of future teachers of music art's readiness for musical-pedagogical activity in the context of contemporary discourse
Автори: Соколова, А. В.
Цай, Іньін
Соколова, А. В.
Цай, Иньин
Sokolova, A.
Cai, Yinying
Ключові слова: готовність
діяльність
професійна підготовка
музично-педагогічна діяльність
вчителі музичного мистецтва
готовность
деятельность
профессиональная подготовка
музыкально педагогическая деятельность
учителя музыкального искусства
readiness
activity
vocational training
musical-pedagogical activity
teachers of music art
Дата публікації: 23-гру-2019
Видавництво: ХНПУ імені Г. С. Сковороди
Бібліографічний опис: Соколова А. В. Архетектоніка готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до музично-педагогічної діяльності в контексті сучасного дискурсу / А. В. Соколова, Цай Іньін // Час мистецької освіти. Теорія і методика виховання художньо-обдарованої особистості у закладах мистецької освіти : зб. ст. VІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 17–18 жовт. 2019 р. : [у 2-х ч.] / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: В. В. Фомін (голов. ред.) та ін.]. – Харків : ХНПУ, 2019. – Ч. 2. – С. 148–155.
Короткий огляд (реферат): У статті викладено результати теоретичного аналізу поняття готовності в різних галузях наукового знання. Розглянуто компоненти в структурі музично-педагогічної діяльності. Запропоновано власне трактування поняття готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до музично-педагогічної діяльності. В статье изложены результаты теоретического анализа понятия готовности в различных областях научного знания. Рассмотрены компоненты в структуре музыкально-педагогической деятельности. Предложено собственное определение понятия готовности будущих учителей музыкального искусства к музыкально-педагогической деятельности. The article presents the results of theoretical analysis of the concept of readiness in various fields of scientific knowledge.The components in the structure of music-pedagogical activity are considered.The author's own interpretation of the concept of readiness of future teachers of music art for musical-pedagogical activity is offered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3493
ISBN: 978-617-7298-28-0
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії і методики мистецької освіти та диригентсько-хорової підготовки вчителя



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.