Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3446
Title: Поняття «творчі уміння» у науково-дослідній літературі
Other Titles: Понятие «творческие умения» в научно-исследовательской литературе
The concept of "creative skills" in the research literature
Authors: Маслій, Є. М.
Гуріна, В. О.
Маслий, Е. Н.
Гурина, В. О.
Masley, E.
Gurinа, V.
Keywords: уміння
творчі уміння
творчість
студентські роботи
умения
творческие умения
творчество
студенческие работы
skills
creative skills
creativity
student work
Issue Date: 23-Dec-2019
Publisher: ХНПУ імені Г. С. Сковороди
Citation: Маслій Є. М. Поняття «творчі уміння» у науково-дослідній літературі / Є. М. Маслій, В. О. Гуріна // Час мистецької освіти. Теорія і методика виховання художньо-обдарованої особистості у закладах мистецької освіти : зб. ст. VІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 17–18 жовт. 2019 р. : [у 2-х ч.] / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: В. В. Фомін (голов. ред.) та ін.]. – Харків : ХНПУ, 2019. – Ч. 2. – С. 3–6.
Abstract: У статті на основі аналізу довідкової та наукової літератури представлено підходи до визначення поняття «творчі уміння»; систематизовано погляди педагогів, митців різних історичних періодів щодо визначення даної дефініції. В статье на основе анализа справочной и научной литературы представлены подходы к определению понятия «творческие умения»; систематизированы взгляды педагогов, творческих деятелей разных исторических периодов по определению данной дефиниции. Based on the analysis of the reference and scientific literature, the article presents approaches to the definition of the "creative skills"; systematized views of the teachers, artists of the different historical periods regarding the definition of this definition.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3446
ISBN: 978-617-7298-28-0
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики мистецької освіти та диригентсько-хорової підготовки вчителя



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.