Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3431
Title: Проблема виконавської інтерпретації в процесі вокальної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва
Other Titles: Проблема исполнительской интерпретации в процессе вокальной подготовки будущего учителя музыкального искусства
The problem of performing interpretation in the process of vocal training of a future music teacher
Authors: Давидович, Л. В.
Davidovich, L.
Keywords: виконавська інтерпретація
вокальне виконавство
художньо-виконавський аналіз
компетентність
исполнительская интерпретация
вокальное исполнительство
художественно-исполнительский анализ
іnterpretation performing
vocal performance
artistic and performing analіz
professional competence
Issue Date: 15-Apr-2016
Publisher: ХНПУ імені Г. С. Сковороди
Citation: Давидович Л. В. Проблема виконавської інтерпретації в процесі вокальної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва / Л. В. Давидович // Час мистецької освіти = Time of art education : зб. тез і матеріалів ІV Міжнар.наук.-практ. конф., Харків, 12–13 квіт. 2016 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: Т. А. Смирнова (голов. ред.) та ін.]. – Харків : ХНПУ, 2016. – Ч. 1. – С. 84–89.
Abstract: У статті розглядаються проблемні питання стосовно виконавської інтерпретації, які виникають у процесі вокального виховання. Інтерпретація як проблема існує у прямій залежності від розвитку музичного мистецтва, від його стильових змін та нових підходів до вокального виконавства. Науковці розглядають виконавську інтерпретацію як основу успішної музичнопедагогічної діяльності, вважають її необхідним елементом фахової компетентності педагога-музиканта. В статье рассматриваются проблемные вопросы, касающиеся исполнительской интерпретации, возникающие в процессе вокальной подготовки. Интерпретация как проблема существует в прямой зависимости от развития музыкального искусства, его стилевых изменений и новых подходов к вокальному исполнительству. Ученые рассматривают исполнительскую интерпретацию как основу успешной музыкально-педагогической деятельности, считают ее необходимым элементом профессиональной компетентности педагога-музыканта. The article discusses problematic issues related to performing interpretations that arise in the process of vocal training. Interpretation as a problem exists in direct proportion to the development of musical art, from its stylistic changes and new approaches to vocal performance. Scientists consider performing interpretation as the basis of successful musical and pedagogical activity, consider it a necessary element of the professional competence of a musician teacher.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3431
ISBN: 978-617-7298-28-0
Appears in Collections:Кафедра вокальної культури і сценічної майстерності вчителя



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.