Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3262
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРудічєва, Н. К.-
dc.contributor.authorЗахарова, А. А.-
dc.contributor.authorРемінна, І. В.-
dc.contributor.authorРудичева, Н. К.-
dc.contributor.authorРеминная, И. В.-
dc.contributor.authorRudichieva, N.-
dc.contributor.authorZaharova, A.-
dc.contributor.authorReminna, I.-
dc.date.accessioned2020-03-26T16:19:44Z-
dc.date.available2020-03-26T16:19:44Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationРудічєва Н. К. В. Сухомлинський про роль казки у вихованні та навчанні дітей з особливими потребами / Н. К. Рудічєва, А. А. Захарова, І. В. Ремінна // Педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського : матеріали наук.-практ. конф. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків : ХНПУ, 2019. – С. 106–110.uk_UA.UTF-8
dc.identifier.urihttp://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3262-
dc.description.abstractУ статті розкрито місце та роль казок В. Сухомлинського в процесі виховання та навчанні дітей з особливими освітніми потребами. Представлено форми роботи педагога з казкою: слухання та читання казок; доповнення їх малюнками та ілюстраціями; обговорення; інсценізація казок під музику. Вивчено поради В. Сухомлинського щодо роботи з учнями, які мають труднощі у навчанні. В статье раскрыто место и роль сказок В. Сухомлинского в процессе воспитания и обучении детей с особыми образовательными потребностями. Представлены формы работы педагога со сказкой: слушание и чтение сказок; дополнения их рисунками и иллюстрациями; обсуждение; инсценировка сказок под музыку. Изучены советы В. Сухомлинского по работе с учащимися, имеющими трудности в обучении. This article the place and role of V. Sukhomlinsky's tales in the process of education and training of children with special educational needs are revealed. The forms of work of the teacher with a fairy tale are presented: listening and reading fairy tales, supplementing it with drawings and illustrations; discussion; re-enactment of fairy tales for music. V. Sukhomlinsky's advice on working with students who have learning difficulties was studied.uk_UA.UTF-8
dc.language.isoukuk_UA.UTF-8
dc.publisherХарків. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковородиuk_UA.UTF-8
dc.subjectказкаuk_UA.UTF-8
dc.subjectдіти з особливими освітніми потребамиuk_UA.UTF-8
dc.subjectвихованняuk_UA.UTF-8
dc.subjectнавчанняuk_UA.UTF-8
dc.subjectмолодші школяріuk_UA.UTF-8
dc.subjectтруднощі у навчанніuk_UA.UTF-8
dc.subjectсказкаuk_UA.UTF-8
dc.subjectдети с особыми образовательными потребностямиuk_UA.UTF-8
dc.subjectвоспитаниеuk_UA.UTF-8
dc.subjectобучениеuk_UA.UTF-8
dc.subjectмладшие школьникиuk_UA.UTF-8
dc.subjectтрудности в обученииuk_UA.UTF-8
dc.subjectfairy taleuk_UA.UTF-8
dc.subjectchildren with special educational needsuk_UA.UTF-8
dc.subjectupbringinguk_UA.UTF-8
dc.subjecteducationuk_UA.UTF-8
dc.subjectyounger studentsuk_UA.UTF-8
dc.subjectlearning difficultiesuk_UA.UTF-8
dc.titleВ. СУХОМЛИНСЬКИЙ ПРО РОЛЬ КАЗКИ У ВИХОВАННІ ТА НАВЧАННІ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeВ. СУХОМЛИНСКИЙ О РОЛИ СКАЗКИ В ВОСПИТАНИИ И ОБУЧЕНИИ ДЕТЕЙ С ОСОБЫМИ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫМИ ПОРТЕБНОСТЯМИuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeV. SUKHOMLINSKY ABOUT THE ROLE OF FAIRY TALES IN THE EDUCATION AND TEACHING OF CHILDREN WITH SPECIAL EDUCATIONAL PARTNERSHIPSuk_UA.UTF-8
dc.typeConference proceedingsuk_UA.UTF-8
Appears in Collections:Кафедра початкової і професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Рудічєва, Н. К. Захарова, А. А. Ремінна, І. В.pdf935.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.