Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3262
Назва: В. СУХОМЛИНСЬКИЙ ПРО РОЛЬ КАЗКИ У ВИХОВАННІ ТА НАВЧАННІ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
Інші назви: В. СУХОМЛИНСКИЙ О РОЛИ СКАЗКИ В ВОСПИТАНИИ И ОБУЧЕНИИ ДЕТЕЙ С ОСОБЫМИ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫМИ ПОРТЕБНОСТЯМИ
V. SUKHOMLINSKY ABOUT THE ROLE OF FAIRY TALES IN THE EDUCATION AND TEACHING OF CHILDREN WITH SPECIAL EDUCATIONAL PARTNERSHIPS
Автори: Рудічєва, Н. К.
Захарова, А. А.
Ремінна, І. В.
Рудичева, Н. К.
Реминная, И. В.
Rudichieva, N.
Zaharova, A.
Reminna, I.
Ключові слова: казка
діти з особливими освітніми потребами
виховання
навчання
молодші школярі
труднощі у навчанні
сказка
дети с особыми образовательными потребностями
воспитание
обучение
младшие школьники
трудности в обучении
fairy tale
children with special educational needs
upbringing
education
younger students
learning difficulties
Дата публікації: 2019
Видавництво: Харків. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди
Бібліографічний опис: Рудічєва Н. К. В. Сухомлинський про роль казки у вихованні та навчанні дітей з особливими потребами / Н. К. Рудічєва, А. А. Захарова, І. В. Ремінна // Педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського : матеріали наук.-практ. конф. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків : ХНПУ, 2019. – С. 106–110.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито місце та роль казок В. Сухомлинського в процесі виховання та навчанні дітей з особливими освітніми потребами. Представлено форми роботи педагога з казкою: слухання та читання казок; доповнення їх малюнками та ілюстраціями; обговорення; інсценізація казок під музику. Вивчено поради В. Сухомлинського щодо роботи з учнями, які мають труднощі у навчанні. В статье раскрыто место и роль сказок В. Сухомлинского в процессе воспитания и обучении детей с особыми образовательными потребностями. Представлены формы работы педагога со сказкой: слушание и чтение сказок; дополнения их рисунками и иллюстрациями; обсуждение; инсценировка сказок под музыку. Изучены советы В. Сухомлинского по работе с учащимися, имеющими трудности в обучении. This article the place and role of V. Sukhomlinsky's tales in the process of education and training of children with special educational needs are revealed. The forms of work of the teacher with a fairy tale are presented: listening and reading fairy tales, supplementing it with drawings and illustrations; discussion; re-enactment of fairy tales for music. V. Sukhomlinsky's advice on working with students who have learning difficulties was studied.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3262
Розташовується у зібраннях:Кафедра початкової і професійної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рудічєва, Н. К. Захарова, А. А. Ремінна, І. В.pdf935.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.