ВЗАЄМОДІЯ СІМ'Ї ТА ШКОЛИ В КОНТЕКСТІ ПЕДАГОГІКИ ПАРТНЕРСТВА

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2019
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
НАПН України, Інститут педагогіки НАПН України
Анотація
Концепція «Нова українська школа» проголосила педагогіку партнерства одним із провідних напрямів взаємодії в сучасному шкільному середовищі. Батьки мають стати не лише активними учасниками освітнього процесу, а й розробниками ефективних стратегій співробітництва зі школою, генераторами нових ідей її розвитку, вибору додаткових дисциплін чи профільної діяльності. Концепция «Новая украинская школа» провозгласила педагогику партнерства одним из ведущих направлений взаимодействия в современной школьной среде. Родители должны стать не только активными участниками образовательного процесса, но и разработчиками эффективных стратегий сотрудничества со школой, генераторами новых идей ее развития, выбора дополнительных дисциплин или профильной деятельности. The New Ukrainian School concept proclaims partnership pedagogy one of the leading areas of engagement in today's school environment. Parents should become not only active participants in the educational process, but also developers of effective strategies for cooperation with the school, generators new ideas for its development, choice of additional disciplines or profile activities.
Опис
Ключові слова
Нова українська школа, педагогіка партнерства, взаємодія сім'ї та школи, шкільне середовище, педагогічна просвіта батьків, майбутні вчителів початкових класів, Новая украинская школа, педагогика партнерства, взаимодействие семьи и школы, школьная среда, педагогическое просвещение родителей, будущие учителей начальных классов, New Ukrainian School, pedagogy of partnership, family-school interaction, school environment, pedagogical education of parents, future elementary school teachers
Цитування
Довженко Т. О. Взаємодія сім'ї та школи в контексті педагогіки партнерства / Т. О. Довженко // Практична філософія і Нова українська школа : зб. тез Всеукр. наук.-практ. конф., Київ, 16 трав. 2019 р. / НАПН України, Ін-т педагогіки НАПН України, Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди [та ін.] ; [редкол.: С. О. Сисоєва (голов. ред) та ін.]. – Київ, 2019. – С. 10–12.