Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3215
Title: Реалізація STEAM-проекту у практиці навчання учнів математики та інформатики на засадах інтеграційного підходу
Other Titles: Реализация STEAM-проекта в практике обучения учащихся математики и информатики на основе интеграционного подхода
Implementation of the STEAM project in the practice of teaching students of mathematics and computer science based on the integration approach
Authors: Сапенко, А. А.
Sapenko, А.
Keywords: математика
STEAM-освіта
STEAM-проект
навчання інформатики
міждисциплінарний підхід
магістерські роботи
математика
STEAM-образование
STEAM-проект
обучения информатике
междисциплинарный подход
магистерские работы
mathematics
STEAM-education
STEAM-project
computer science training
interdisciplinary approach
master's work
Issue Date: 2018
Publisher: Харківський національний автомобільно-дорожній університет
Citation: Сапенко А. А. Реалізація STEAM-проекту у практиці навчання учнів математики та інформатики на засадах інтеграційного підходу / А. А. Сапенко // Актуальні аспекти фундаменталізації математичної підготовки в сучасних вищих навчальних закладах: погляд студентів і молодих вчених : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих вчених, Харків, 12-13 квіт. 2018 р. / Харків. нац. авт.-дорож. ун-т. – Харків : ХНАДУ. – 2018. – С. 379–383.
Abstract: У статті розглянуто особливості STEAM-освіти та шляхи її реалізації у навчанні математики та інформатики. Наведено приклади STEAM-проектів, які дають змогу показати значущість математичних, інформатичних, природничих знань й мотивувати учнів до їх набуття. В статье рассмотрены особенности STEAM-образования и пути ее реализации в обучении математике и информатике. Приведены примеры STEAM-проектов, которые позволяют показать значимость математических, информатических, естественных знаний и мотивировать учащихся к их приобретению. The article discusses the features of STEAM-education and the ways of its implementation in teaching mathematics and computer science. Examples of STEAM projects that show the importance of mathematical, informatical, natural knowledge and motivate students to acquire them are given.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3215
Appears in Collections:Кафедра математики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сапенко А. А. .pdf2.38 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.