Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3207
Title: Методичні особливості вивчення поняття числа е
Other Titles: Методические особенности изучения понятия числа е
Methodological features of the study of the concept of the number e
Authors: Харченко, Д. О.
Kharchenko, D.
Keywords: математика
методичні особливості
число е
математична освіта
магістерські роботи
математика
методические особенности
число е
математическое образование
магистерские работы
mathematics
methodological features
number e
math education
student work
Issue Date: 2018
Publisher: Харківський національний автомобільно-дорожній університет
Citation: Харченко Д. О. Методичні особливості вивчення поняття числа е / Д. О. Харченко // Актуальні аспекти фундаменталізації математичної підготовки в сучасних вищих навчальних закладах: погляд студентів і молодих вчених : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищ. освіти і молодих вчених, Харків, 12-13 квіт. 2018 р. / Харків. нац. авт.-дорож. ун-т. – Харків : ХНАДУ. – 2018. – С. 240–243.
Abstract: В статті розглянуто методичні особливості вивчення числа е, а саме методики визначення числа е та основні методи обчислення його значення, доцільність введення цих методів до аудиторних годин. В статье рассмотрены методические особенности изучения числа е, а именно методики определения числа е и основные методы вычисления его значения, целесообразность введения этих методов к аудиторным часам. The article discusses the methodological features of studying the number e, namely, methods for determining the number e and the main methods for calculating its value, the appropriateness of introducing these methods to classroom hours.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3207
Appears in Collections:Кафедра математики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Харченко Д. О .pdf2.43 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.