Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3157
Title: Використання дидактичних ігор у процессі формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку
Other Titles: Использование дидактических игр в процессе формирования элементарных математических представлений у детей дошкольного возраста
The use of didactic games in the process of forming elementary mathematical representations in preschool children
Authors: Каракуц, Г. М.
Титаренко, Л. І.
Каракуц, А. Н.
Титаренко, Л. И.
Karakuts, H.
Tytarenko, L.
Keywords: дидактична гра
математична компетентність
дошкільник
позанавчальний час
дидактическая игра
математическая компетентность
дошкольник
внеучебное время
didactic game
mathematical competence
preschooler
outside lessons time
Issue Date: 2019
Publisher: ХНПУ імені Г. С. Cковороди
Citation: Каракуц Г. М. Використання дидактичних ігор у процессі формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку / Г. М. Каракуц , Л. І. Титаренко // Теорія і методика навчання: проблеми та пошуки : зб. наук. пр. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків : ХНПУ, 2019. – Вип. 16. – С. 159–167.
Abstract: У статті розглядається питання використання дидактичних ігор у процесі формування математичної компетентності у дітей дошкільного віку. Виділено вимоги до організації дидактичних ігор поза заняттями з математики. В статье рассматривается вопрос использование дидактических игр в процессе формирования математической компетентности у детей дошкольного возраста. Выделены требования к организации дидактических игр во внеучебное время. The article deals with the use of didactic games in the process of forming mathematical competence in preschool children. Requirements for the organization of didactic games outside mathematics lessons are highlighted.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3157
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики викладання природничо-математичних дисциплін у дошкільній, початковій і спеціальній освіті



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.