Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/313
Title: ЗМІСТ І СТРУКТУРА ГОТОВНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Authors: Євченко, Ю. М.
Keywords: навчальний заклад
управління
інноваційна діяльність
готовність вчителя до інноваційної діяльності
компоненти готовності
студентські роботи
учебное заведение
управление
инновационная деятельность
готовность учителя к инновационной деятельности
компоненты готовности
студенческие работы
institution management
management
innovation
the willingness of teachers to innovation
the components of readiness
student work
Issue Date: 20-Apr-2016
Publisher: ТОВ «Планета-Принт»
Citation: Євченко Ю. М. Зміст і структура готовності вчителя до інноваційної діяльності / Ю. М. Євченко // Управлінські та психологічні аспекти професійної підготовки фахівців в умовах інноваційного розвитку освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. / ХНПУ ім. Г. С. Сковороди ; за заг. ред. проф. Р. І. Черновол-Ткаченко, проф. О. І. Мармази, доц. О. Є. Гречаник. – Харків : Планета-Принт, 2016. – Ч. 2. – С. 77–82.
Abstract: У статті розкрито поняття «готовність вчителя до інноваційної діяльності», визначено основні структурні компоненти цієї готовності для цілеспрямованої управлінської підтримки інновацій в школі. В статье раскрыто понятие «готовность учителя к инновационной деятельности», определены основные структурные компоненты этой готовности для целенаправленной управленческой поддержки инноваций в школе. The article deals with the concept of "the willingness of teachers to innovation", the main structural components of readiness for focused management support innovation in schools.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/313
Appears in Collections:Кафедра наукових основ управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Євченко Ю. М..pdf493.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.