Pedagogical activity of G. Kotkevich in Kharkiv

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2018
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Premier Publishing s.r.o., Vienna-Prague
Анотація
The article substantiates the necessity of special training of future musical art teachers for integrated teaching.Theresult of such training is defi ned as the readiness of the future specialists for integrated teaching, the structure of which includes motivational, theoretical, practical and personal components, which are in-terdependent and interrelated. Taking into account the content of the components of readiness of future musical art teachers for integrated teaching and the logic of the process of professional training of students, the author grounded pedagogical technology of the phenomenon under investigation ; its concept is based on systematic, integrated, competency-based, personal-and-activity approaches. The developed pedagogical technology of preparation of future musical art teachers for integrated teaching envisages the implementation of organizational-modeling, profession-al-motivational, cognitive-procedural, experience-praxiological and refl exive-correc-tional stages. У статті обґрунтовується необхідність спеціальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до інтегрованого викладання. Результатом такої підготовки визначається готовність майбутніх фахівців до інтегрованого викладання, до складу якої входять мотиваційні, теоретичні, практичні та особистісні компоненти, які є взаємозалежними та взаємопов'язаними. Враховуючи зміст складових готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до інтегрованого викладання та логіку процесу професійної підготовки учнів, автор обґрунтував педагогічну технологію досліджуваного явища; її концепція базується на систематизованому, інтегрованому, заснованому на компетентності, особистісно-діяльнісному підході. Розроблена педагогічна технологія підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до інтегрованого викладання передбачає реалізацію організаційно-моделювального, професіонально-мотиваційного, когнітивно-процесуального, досвіду-праксіологічного та рефлексивного екзивенційно-корекційних етапів. В статье обоснована необходимость специальной подготовки будущих учителей музыкального искусства к интегрированному обучению. Результатом такой подготовки является готовность будущих специалистов к интегрированному обучению, в состав которой входят мотивационный, теоретический, практический и личностный компоненты, которые взаимозависимы и взаимосвязаны. Учитывая содержание компонентов готовности будущих учителей музыкального искусства к комплексному обучению и логику процесса профессиональной подготовки студентов, автор обосновал педагогическую технологию исследуемого явления; его концепция основана на системном, комплексном, основанном на компетенциях, личностно-деятельностном подходе. Разработанная педагогическая технология подготовки будущих учителей музыкального искусства к интегрированному обучению предусматривает реализацию организационно-модельного, профессионально-мотивационного, познавательно-процедурного, опытно-праксиологического и рефлексивно-коррекционного этапов.
Опис
Ключові слова
future musical, training, readiness, integrated teaching, integrated teaching, technology, art teacher, майбутня музика, вчитель мистецтва, навчання, готовність, інтегроване навчання, технології, викладач мистецтва, будущая музыка, учитель искусства, обучение, готовность, интегрированное обучение, технологии, преподаватель искусства
Цитування
Roman N. Pedagogical activity of G. Kotkevich in Kharkiv / N. Roman // Educational Studios : Theory and Practice : collective monograph / H. S. Skovoroda Kharkiv Nat. Ped. Un-ty ; edit. S. T. Zolotukhina, I. M. Trubavina. – Prague ; Vienna : Premier Publishing, 2018. – Pр. 159–166.