Лінгвістична казка як методичний прийом навчання фонетики

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2019
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
ХНПУ імені Г. С. Сковороди
Анотація
У статті йдеться про лінгвістичну казку як один з ефективних методичних прийомів викладання мовного матеріалу, передусім фонетичного, учням молодшого шкільного віку. Пропонується декілька авторських лінгвістичних казок для пояснення окремих фонетичних тем. В статье говорится о лингвистической сказке как об одном из эффективных методических приёмов преподавания языкового материала, в частности, фонетического, ученикам младшего школьного возраста. Предлагается несколько авторских лингвистических сказок для объяснения отдельных фонетических тем. The article covers the linguistic fairy tale as one of the effective methods of teaching the linguistic body of knowledge, primarily phonetic, elementary school students. Several linguistic tales by the author are offered to explain certain phonetic themes.
Опис
Ключові слова
фонетика, лінгвістична казка, голосні та приголосні звуки, дзвінкі, глухі та сонорні приголосні, тверді, м’які та пом’якшені приголосні, склад, складоподіл, фонетика, лингвистическая сказка, гласные и согласные звуки, звонкие, глухие и сонорные согласные, твердые, мягкие и смягченные согласные, слог, слогоделение, phonetics, linguistic fairy tale, vowels and consonants, voiced and voiceless consonants, firm, soft and softened consonants, syllable, syllable division
Цитування
Істоцька О. В. Лінгвістична казка як методичний прийом навчання фонетики / О. В. Істоцька, Ю. М. Тельпуховська // Збірник наукових праць Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди «Теорія і методика навчання : проблеми та пошуки». – Харків : ХНПУ, 2019. – Вип. 16. – С. 65–72.