Використання прийомів розвитку критичного мислення групах продовженого дня Нової української школи

Немає доступних мініатюр
Дата
2018
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Видавничий дім «Гельветика»
Анотація
У статті висвітлено мету й режим групи подовженого дня в умовах Нової української школи, її особливості. Розглянуто застосування окремих прийомів розвитку критичного мислення в умовах групи подовженого дня. В статье показаны цель и режим группы продленного дня в условиях Новой украинской школы, ее особенности. Рассмотрено использование отдельных приемов развития критического мышления в условиях группы продленного дня. The article considers the purpose and arrangement of the extended daycare group in a context of the New Ukrainian School and its features. Some techniques of development of critical thinking in a context of the extended daycare group are discussed.
Опис
Ключові слова
критичне мислення, прийоми розвитку критичного мислення, група подовженого дня, початкова школа, критическое мышление, приемы развития критического мышления, группа продленного дня, начальная школа, critical thinking, receptions of development of the critical thinking, group of the prolonged day, primary school
Цитування
Лавренко С. О. Використання прийомів розвитку критичного мислення у групах подовженого дня Нової української школи / С. О. Лавренко // Педагогічні науки : зб. наук. пр. – Херсон : ХДУ, 2018. – № LХХХІІІ, т. 1. – С. 218–221.