Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2726
Title: Структура підготовки майбутнього викладача музичного мистецтва до професійної діяльності в умовах ВНЗ
Other Titles: Структура подготовки будущего преподавателя музикального искусства к профессиональной деятельности в условиях вуза
The structure of training the future music art teacher to professional activity in the conditions of High Educational Institution
Authors: Беземчук, Л. В.
Bezemchuk, L. V.
Keywords: професійна діяльність
професійна підготовка
викладач музичного мистецтва
інноваійна компетентність
профессиональная деятельность
профессиональная подготовка
преподаватель музыкального искусства
инновационная компетентность
professional activity
professional training
teacher of musical art
nnovative competence
Issue Date: Oct-2014
Publisher: Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка
Citation: Беземчук Л. В. Структура підготовки майбутнього викладача музичного мистецтва до професійної діяльності в умовах ВНЗ / Л. В. Беземчук // Молодь і ринок : щоміс. наук.- пед. журн. / Дрогоб. держ. пед. ун-т імені І. Франка.; редкол. : М. Вачевський (голов. ред.) та ін. – 2014. - № 10. - С. 66-70.
Abstract: У статті розглядаються мета та завдання, що постають перед сучасним викладачем вищого навчального закладу в загальнопедагогічному та психологічному аспектах. Розкриваються теоретичні та практичні компоненти професійної діяльності педагога-музиканта. Особливу увагу направлено на педагогічні умови та структурні складові підготовки до професійної діяльності майбутніх викладачів музичного мистецтва у вищих навчальних закладах. Окремо визначено аспект інноваційної компетентності як важливого напряму процессу підготовки студентів в освітній галузі “Музичне митсецтво”. В статье рассматриваются цель и задачи, которые стоят перед современным преподавателем высшего учебного заведения в общепедагогическом и психологическом контексте. Раскрываются теоретические и практические компоненты профессиональной деятельности педагога-музыканта. Особое внимание уделено педагогическим условиям и структурным составляющим подготовки к профессиональной деятельности будущих преподавателей музыкального искусства в высших учебных заведениях. Отдельно выделен аспект инновационной компетентности как важной направляющей процесса подготовки студентов в образовательной области “Музыкальное искусство”. The paper considers the purpose and challenges facing contemporary high school teachers in general pedagogical and psychological context. Theoretical and practical components of the professional activity of a Teachermusician are developed. Special attention is given to the pedagogical conditions and structural components of the training process of preserved music teachers at university. The aspect of the innovation competence as an important guiding of the training in the educational branch “Music art” is particularly identified.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2726
ISSN: 2308-4634
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики мистецької освіти та диригентсько-хорової підготовки вчителя



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.