Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2692
Назва: ХУДОЖНЬО-ТВОРЧА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ СОЦІОКУЛЬТУРНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Інші назви: ХУДОЖЕСТВЕННО-ТВОРЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ КАК СРЕДСТВО СОЦИОКУЛЬТУРНОГО РАЗВИТИЯ ДЕТЕЙ ДОШКОЛЬНОГО ВОЗРАСТА
ART AND CREATIVE ACTIVITY AS A MEANS OF SOCIO-CULTURAL DEVELOPMENT OF PRESCHOOL CHILDREN
Автори: Давидова, М. О.
Давыдова, М. А.
Davydova, M. A.
Ключові слова: соціокультурний розвиток
образотворча діяльність
діти дошкільного віку
соціалізація
социокультурное развитие
изобразительная деятельность
дети дошкольного возраста
социализация
socio-cultural development
preschool children
fine arts
socialization
Дата публікації: 8-кві-2019
Видавництво: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, ФОП Напольська А. В.
Бібліографічний опис: Давидова М. О. Художньо-творча діяльність як засіб соціокультурного розвитку дітей дошкільного віку / М. О. Давидова // Дошкільна освіта у сучасному освітньому просторі : актуальні проблеми, досвід, інновації : матеріали V наук.-практ. конф., Харків, 23–24 берез. 2019 р. / Харків. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди. – Харків : ХНПУ, 2019. – С. 48–53.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуті особливості соціокультурного розвитку дітей дошкільного віку засобами художньо-творчої діяльності, розкривається сутність накопичення сенсорного досвіду, естетичних уявлень дітей дошкільного віку, позначається сутність соціалізації засобами образотворчої діяльності. В статье рассмотрены особенности социокультурного развития детей дошкольного возраста средствами художественно-творческой деятельности, раскрывается сущность накопления сенсорного опыта, эстетических представлений детей дошкольного возраста, сказывается сущность социализации средствами изобразительной деятельности. The article considers the features of the socio-cultural development of preschool children by means of artistic and creative activity, reveals the essence of sensory experience accumulation, aesthetic representations of preschool children, affects the essence of socialization by means of visual activity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2692
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії і технологій дошкільної освіти та мистецьких дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Давидова М. О. Художньо-творча діяльність .doc62 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.