Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2667
Title: Наступність у формуванні математичної компетентності дошкільників та учнів початкової школи
Other Titles: Преемственность в формировании математической компетентности дошкольников и учеников начальной школы
Continuity in the formation of the mathematical competence of preschoolers and primary school students
Authors: Частка, М. Є.
Частка, М. Е.
Chastka, M. E.
Keywords: математична компетентність
наступність
принцип наступності
початкова школа
дошкільна освіта
магістерські роботи
математическая компетентность
преемственность
принцип преемственности
начальная школа
дошкольное образование
магистерские работы
mathematical competence
the succession
principle of succession
elementary school
preschool education
master's work
Issue Date: 2018
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Частка М. Є. Наступність у формуванні математичної компетентності дошкільників та учнів початкової школи / М. Є. Частка // Теорія і методика навчання : проблеми та пошуки : зб. наук. пр. / Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди. – Харків : ХНПУ, 2018. – Вип. 15. – С. 77–83.
Abstract: У статті розкрито сутність наступності у навчанні, виділено основні ознаки впровадження наступності в освітній процес. Проведено аналіз змісту математичної компетентності дошкільників та учнів початкової школи. Намічено шляхи реалізації наступності у процесі формування математичної компетентності у дошкільників та учнів початкової школи. В статье раскрыт смысл преемственности в обучении, выделены основные признаки внедрения преемственности в образовательный процесс. Проведен анализ содержания математической компетентности дошкольников и учеников начальной школы. Рассмотрены пути реализации преемственности в процессе формирования математической компетентности у дошкольников и учеников начальной школы. The article reveals the meaning of succession in learning, highlights the main features of the introduction of succession, into the educational process. An analysis of the content of the mathematical competence of preschool child ren and elementary school students was conducted. The ways of realization of succession, in the process of formation of mathematical competence at preschool children and pupils of elementary school are considered.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2667
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики викладання філологічних дисциплін у дошкільній, початковій і спеціальній освіті



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.