Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2552
Title: Професійна самореалізація педагогів : іншомовне освітнє середовище, технологія самореалізації вчителів іноземної мови
Other Titles: Профессиональная самореализация педагогов : иноязычная образовательная среда, технология самореализации учителей иностранного языка
Professional self-realization of teachers : foreign-language educational environment, technology of self-realization of foreign language teachers
Authors: Рибалко, Л. С.
Черновол-Ткаченко, Р. І.
Твердохліб, Г. В.
Рыбалко, Л. С.
Черновол-Ткаченко, Р. И.
Твердохлиб, А. В.
Rybalko, L. S.
Chernovol-Tkachenko, R. I.
Tverdokhlib, G. V.
Keywords: педагогіка
професійна самореалізація вчителів
вчителі іноземних мов
іншомовне освітнє середовище
педагогика
профессиональная самореализация учителей
учителя иностранных языков
иноязычная образовательная среда
pedagogy
professional self-fulfillment of teachers
foreign language teachers
foreign language educational environment
Issue Date: 8-Apr-2019
Publisher: ХНПУ імені Г. С. Сковороди, ТОВ «Видавнича група “Основа”»
Citation: Рибалко Л. С. Професійна самореалізація педагогів: іншомовне освітнє середовище, технологія самореалізації вчителів іноземної мови : кол. моногр. / Л. С. Рибалко, Р. І. Черновол-Ткаченко, Г. В. Твердохліб ; Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди. – Харків : Основа, 2019. – 112 с. – (Бібліотека журналу «Управління школою» ; Вип. 7 (198)).
Abstract: У монографії розкрито сутність, зміст та етапи професійної самореалізації вчителів. Особливої уваги надано технології професійної самореалізації вчителів іноземних мов за умов іншомовного освітнього середовища. Для керівників закладів освіти, широкого кола педагогів. В монографии раскрыты сущность, содержание и этапы профессиональной самореализации учителей. Особое внимание уделено технологии профессиональной самореализации учителей иностранных языков в условиях иноязычной образовательной среды. Для руководителей учреждений образования, широкого круга педагогов. The monograph discloses the essence, content and stages of teachers' professional fulfillment. Particular attention is paid to the technology of professional self-realization of teachers of foreign languages in the conditions of a foreign language educational environment. For heads of educational institutions, a wide range of teachers.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2552
ISBN: 978-617-00-3676-6
Appears in Collections:Кафедра педагогіки
Кафедра наукових основ управління
Монографії



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.