Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2428
Назва: | РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОГО СТАТУСУ ВЧИТЕЛЯ: ТЕОРІЯ ТА ІСТОРІЯ |
Інші назви: | РАЗВИТИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО СТАТУСА УЧИТЕЛЯ: ТЕОРИЯ И ИСТОРИЯ DEVELOPMENT OF THE PROFESSIONAL STATUS OF THE TEACHER: THEORY AND HISTORY |
Автори: | Васильєва, С. О. Васильева, С. А. Vasilyeva, S. O. |
Ключові слова: | розвиток професійного статусу вчителя історія української педагогічної думки історія зарубіжної педагогіки развитие профессионального статуса учителя история украинской педагогической мысли история зарубежной педагогики development of teacher’s professional status history of Ukrainian educational thought history of foreign pedagogy |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Видавництво «Планета-Принт» |
Бібліографічний опис: | Васильєва С. О. Розвиток професійного статусу вчителя: теорія та історія : монографія / С. О. Васильєва. – Харків : Планета-Принт, 2015. – 540 с. |
Короткий огляд (реферат): | У монографії на основі вивчення широкої джерельної бази здійснено ретроспективний аналіз розвитку професійного статусу вчителів. Розглянуто взаємозв’язки між поняттями «статус», «соціальний статус», «професійний статус». Обґрунтовано етапи та визначено провідні тенденції які впливали на розвиток професійного статусу вчителів на кожному із визначених етапів. Розроблено науково-практичні рекомендацій по удосконаленню державної освітньої політики з підвищення професійного статусу вчителів. Видання розраховане на науковців, викладачів, аспірантів, студентів, вчителів – усіх, кого цікавлять питання становлення й розвитку професійного статусу вчителів. В монографии на основе изучение широкой базы источников осуществлен ретроспективный анализ развития профессионального статуса учителей. Рассмотрены взаимосвязи между понятием «статус», «социальный статус», «профессиональный статус». Обоснованы этапы и определены ведущие тенденции, которые влияли на развитие профессионального статуса учителей на каждом из определенных этапов. Разработаны научно-практические рекомендации совершенствования государственной образовательной политики по повышение профессионального статуса учителей. Издание рассчитано на научных работников, преподавателей, аспирантов, студентов, учителей - всех, кого интересуют вопросы становления и развития профессионального статуса учителей. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2428 |
ISBN: | 978-617-7229-26-0 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра педагогіки Монографії |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Васільєва С. О. монография.pdf | 6.31 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.