РУХЛИВІ ІГРИ ЯК СКЛАДНИК НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ У ДНЗ

Немає доступних мініатюр
Дата
2015-03-24
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Анотація
В статті розкриваються питання впровадження рухливих ігор у практику ДНЗ. Схарактеризовано поняття «рухливі ігри», а також визначено переваги і проблеми, які виникають під час підготовки і проведення гри на заняттях у ДНЗ. . В статье раскрываются вопросы внедрения подвижных игр в практику ДОУ. Охарактеризован понятие «подвижные игры», а также определены преимущества и проблем, которые возникают во время подготовки и проведения игры на занятиях в ДОУ. The article reveals problems of introduction of outdoor games into the practice of children educational establishments (kindergartens). There is a characteristic of the idea of “outdoor games” and the article defines advantages and difficulties which appear during preparation and implementation of the game in kindergartens.
Опис
Ключові слова
гра, рухова активність, навчально-виховний процес, игра, двигательная активность, учебно- воспитательный процесс, a game, motion activity, teaching and educational process
Цитування
Сиромятнікова В. В. Рухливі ігри як складник навчально-виховної роботи у ДНЗ / В. В. Сиромятнікова // Дошкільна освіта у сучасному освітньому просторі: актуальні проблеми, досвід, інновації : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., Харків, 24 берез. 2015. - Харків, 2015. - С. 73-79.