ОСОБЕННОСТИ САМООРГАНИЗАЦИИ УЧЕБНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ У УСПЕВАЮЩИХ И СЛАБОУСПЕВАЮЩИХ СТУДЕНТОВ С РАЗНЫМИ УРОВНЯМИ ОПТИМИЗМА

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2017-06-26
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Херсонський державний університет, Видавничий дім «Гельветика»
Анотація
Проанализирована роль диспозиционного оптимизма и оптимистического атрибутивного стиля в самоорганизации учебно-профессиональной деятельности студентов. Показана специфика этой роли у студентов с высокой и низкой академической успеваемостью. Проаналізовано роль диспозиційного оптимізму і оптимістичного атрибутивного стилю в самоорганізації навчально-професійної діяльності студентів. Показана специфіка цієї ролі у студентів із високою та низькою академічною успішністю.The role of dispositional optimism and optimistic attributive style in self-organization of educational professional activity at students is analysed. Specifics of this role at students with high and low academic progress are shown.
Опис
Ключові слова
учебно-профессиональная деятельность, самоорганизация деятельности, стратегический оптимизм, операционно-тактический оптимизм, диспозиционный оптимизм, оптимистический атрибутивный стиль, уровень успеваемости студентов, аспирантские работы, навчально-професійна діяльність, самоорганізація діяльності, стратегічний оптимізм, операційно-тактичний оптимізм, диспозиційний оптимізм, оптимістичний атрибутивний стиль, рівень успішності студентів, аспірантські роботи, educational professional activity, self-organization of activity, strategic optimism, operational and tactical optimism, dispositional optimism, optimistic attributive style, level of progress of students, graduate work
Цитування
Кузнецова М. М. Особенности самоорганизации учебной деятельности у успевающих и слабоуспевающих студентов с разными уровнями оптимизма / М. М. Кузнецова // Науковий вісник Херсонського державного університету : зб. наук. пр. Сер : Психологічні науки / Херсонський державний універститет, Фак. пихології, історії та соціології. - Херсон : Гельветика, 2017. - Вип. 3, т. 2. - С. 41-49.