Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2368
Title: Моделювання як метод оптимізації процесу навчання фізичних вправ хлопчиків 7 років
Other Titles: Моделирование как метод оптимизации процесса обучения физических упражнений мальчиков 7 лет
Modeling as a method for optimizing the process of training physical activity for boys 7 years
Authors: Іващенко, О. В.
Худолій, О. М.
Мірошніченко, Д. Т.
Ivashchenko, O. V.
Khudolii, O. M.
Miroshnichenko, D. T.
Keywords: дискримінантна функція
класифікація
моделювання
процес навчання
хлопчики 7 років
дискриминантная функция
классификация
моделирование
процесс обучения
мальчики 7 лет
discriminant function
classification
modeling
learning process
boys 7 years old
Issue Date: 22-Aug-2017
Publisher: Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка
Citation: Іващенко О. В. Моделювання як метод оптимізації процесу навчання фізичних вправ хлопчиків 7 років / О. В. Іващенко, О. М. Худолій, Д. Т. Мірошніченко // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Сер. : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт / Черніг. нац. пед. ун-т імені Т. Г. Шевченка ; [голов. ред. М. О. Носко]. – Чернігів : ЧНПУ, 2017. – Вип. 147, т. 1. – С. 115–120.
Abstract: Дискримінантний аналіз дозволив визначити режими виконання фізичних вправ у процесі формування рухових навичок;дати відповідь на питання наскільки достовірно різняться режими роботи за результативністю формування рухових навичок;які з цих змінних найбільш суттєво впливають на розрізнення класів;до якого класу належить об’єкт на основі значень дискримінантних змінних. Для вибору найбільш раціонального режиму виконання вправ у процесі формування рухових навичок у хлопчиків 7 років може бути використана перша дискримінантна функція з акцентом на найбільш інформативні змінні. Дискриминантный анализ позволил определить режимы выполнения физических упражнений в процессе формирования двигательных навыков ; дать ответ на вопрос насколько достоверно отличаются режимы работы по результативности формирования двигательных навыков, какие из этих переменных наиболее существенно влияют на различия классов, к какому классу относится объект на основе значений дискриминантных переменных. Для выбора наиболее рационального режима выполнения упражнений в процессе формирования двигательных навыков у мальчиков 7 лет может быть использована первая дискриминантная функция с акцентом на наиболее информативные переменные. Discriminant analysis allowed us to determine the modes of exercise in the process of formation of motor skills; to give an answer to the question of how reliably the modes of operation differ in the effectiveness of the formation of motor skills, which of these variables most significantly affect class differences, to which class does an object belong based on the values ​​of discriminant variables. To select the most rational exercise regime in the process of motor skills formation in 7-year-old boys, the first discriminant function can be used with an emphasis on the most informative variables.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2368
ISSN: 2518-7465
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики фізичного виховання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Іващенко О. В. .pdf4.13 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.