Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2349
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБашкір, О. І.-
dc.contributor.authorЗолотухіна, С. T.-
dc.contributor.authorЛупаренко, С. Є.-
dc.contributor.authorБашкир, О. И.-
dc.contributor.authorЗолотухина, С. T.-
dc.contributor.authorЛупаренко, С. Е.-
dc.contributor.authorBashkir, O. I.-
dc.contributor.authorZolotukhinа, S. T.-
dc.contributor.authorLuparenko, S. Ye.-
dc.date.accessioned2019-05-27T07:59:20Z-
dc.date.available2019-05-27T07:59:20Z-
dc.date.issued2018-08-30-
dc.identifier.citationБашкір О. І. Розвиток кафедр педагогіки вищих педагогічних навчальних закладів (20-і рр. XX - початок XXI століть) / О. І. Башкір, С. Т. Золотухіна, С. Є. Лупаренко // Освітологічний дискурс : електрон. наук. фах. вид. / Київ. ун-т імені Бориса Грінченка. – Київ : [б. в.], 2018. – № 3-4 (22-23). – С. 1–15.uk_UA.UTF-8
dc.identifier.issn2312-5829 (Online)-
dc.identifier.urihttp://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2349-
dc.description.abstractРозробка нових форм і способів організації навчання не можлива без вивчення й глибокого аналізу накопиченого досвіду підготовки вчительських кадрів кафедрами педагогіки. У статті виокремлено такі етапи їх розвитку в структурі вищих педагогічних навчальних закладів України 20-х років XX – початку XXI сторічь : етап організації науково-дослідних кафедр педології й педагогіки як самостійних науково-дослідних осередків (1921-1929 рр.); етап офіційного утвердження статусу кафедр педагогіки в структурі вищих педагогічних навчальних закладів (1930-1957 рр.) ; етап розширення спектру педагогічних кафедр педагогічних ВНЗ, їх функцій і напрямів науково-педагогічної діяльності (1958-1990 рр.) ; етап інтеграції педагогічних кафедр в умовах розбудови національної педагогічної освіти України (1991 р. – початок XXI ст.). Разработка новых форм и способов организации обучения невозможна без изучения и глубокого анализа накопленного опыта подготовки учительских кадров кафедрами педагогики. В статье выделены следующие этапы их развития в структуре высших педагогических учебных заведений Украины 20-х годов XX - начала XXI столетий : этап организации научно-исследовательских кафедр педологии и педагогики как самостоятельных научно-исследовательских центров (1921-1929 гг.) этап официального утверждения статуса кафедр педагогики в структуре высших педагогических учебных заведений (1930-1957 гг.) этап расширения спектра педагогических кафедр педагогических вузов, их функций и направлений научно-педагогической деятельности (1958-1990 гг.) этап интеграции педагогических кафедр в условиях развития национальной педагогического образования Украины (1991г. - начало XXI в.). The development of new forms and methods of organizing teaching is not possible without studying and deep analysis of the accumulated experience of training teachers in the departments of pedagogy. The article outlines the following stages of their development in the structure of higher pedagogical educational institutions of Ukraine of the 20th years of the XX - the beginning of the XXI centuries: the stage of organization of research departments of pedology and pedagogy as independent research centers (1921-1929 biennium) ; the stage of official approval of the status of departments of pedagogy in the structure of higher pedagogical educational institutions (1930-1957 gg.) ; the stage of expanding the range of pedagogical departments of pedagogical universities, their functions and areas of scientific and pedagogical activity (1958-1990 gg.) ; the stage of integration of pedagogical chairs in the conditions of development of the national pedagogical education of Ukraine (1991 - the beginning of XXI century).uk_UA.UTF-8
dc.language.isoukuk_UA.UTF-8
dc.publisherКиївський університет імені Бориса Грінченкаuk_UA.UTF-8
dc.subjectкафедраuk_UA.UTF-8
dc.subjectосвітаuk_UA.UTF-8
dc.subjectпедагогікаuk_UA.UTF-8
dc.subjectперіодизаціяuk_UA.UTF-8
dc.subjectрозвитокuk_UA.UTF-8
dc.subjectкафедраuk_UA.UTF-8
dc.subjectобразованиеuk_UA.UTF-8
dc.subjectпедагогикаuk_UA.UTF-8
dc.subjectпериодизацияuk_UA.UTF-8
dc.subjectразвитиеuk_UA.UTF-8
dc.subjectdepartmentuk_UA.UTF-8
dc.subjectdevelopmentuk_UA.UTF-8
dc.subjecteducationuk_UA.UTF-8
dc.subjectpedagogyuk_UA.UTF-8
dc.subjectperiodizationuk_UA.UTF-8
dc.titleРозвиток кафедр педагогіки вищих педагогічних навчальних закладів (20-і рр. XX - початок XXI століть)uk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeРазвитие кафедр педагогики высших педагогических учебных заведений (20-е гг. XX - начало XXI веков)uk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeThe development of pedagogy departments in higher pedagogical educational institutions (the beginning of the XX – the beginning of the XXI centuries)uk_UA.UTF-8
dc.typeArticleuk_UA.UTF-8
Appears in Collections:Кафедра загальної педагогіки і педагогіки вищої школи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Башкір О. І. та ін. Розвиток кафедр педагогіки.pdf712.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.