Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2333
Title: Порівняльний аналіз вимог до підготовки українського вчителя (друга половина 60 рр. – 1991 р.) та в новій українській школі
Other Titles: Сравнительный анализ требований к подготовке украинского учителя (вторая половина 60 гг. – 1991 г.) и в новой украинской школе
Comparative analysis of the requirements for the preparation of the Ukrainian teacher (second half of the 60's – 1991) and in the new Ukrainian school
Authors: Трубавіна, І. М.
Васильєва, С. О.
Трубавина, И. Н.
Васильева, С. А.
Trubavina, I. N.
Vasilyeva, S. O.
Keywords: вимоги до вчителя
професійна педагогічна освіта
практична підготовка вчителя
методична робота школи
підвищення кваліфікації вчителів
требования к учителю
профессиональное педагогическое образование
практическая подготовка учителя
методическая работа школы
повышение квалификации учителей
requirements for the teacher
professional pedagogical education
practical training of the teacher
methodical work of the school
teacher training
Issue Date: 18-Apr-2018
Publisher: Маріупольський державний університет
Citation: Трубавіна І. М. Порівняльний аналіз вимог до підготовки українського вчителя (друга половина 60 рр. – 1991 р.) та в новій українській школі / І. М. Трубавіна, С. О. Васильєва // Інтернаціоналізація вищої освіти України в умовах полікультурного світового простору : стан, проблеми, перспективи : матеріали ІІ міжнар. наук.-практ. конф., Маріуполь, 18–19 квіт. 2018 р. / Маріуп. держ. ун-т. – Маріуполь : МДУ, 2018. – С. 403–405.
Abstract: Тези розкривають вимоги до підготовки українського вчителя у різні часи. Виявлені спільні вимоги-професійна педагогічна освіта, творчий підхід до справи, неформальна та інформальна освіта тощо. Показано умови для виконання цих вимог. Показано, що наявний досвід підготовки вчителя заслуговує на вивчення і використання. Виявлено проблеми професійної підготовки вчителя: забезпечення якості дуальної освіти, організації самостійної та дослідницької роботи студентів, забезпечення рівних умов для вчителів для оволодіння педагогічною професією, офіційного визнання неформальної та інформальної освіти як підвищення кваліфікації вчителів. Тезисы раскрывают требования к подготовке украинского учителя в разное время. Выявлены общие требования профессионального педагогического образования, творческий подход к делу, неформальное и информальное образование и тому подобное. Показаны условия для выполнения этих требований. Показано, что имеющийся опыт подготовки учителя заслуживает изучения и использования. Выявлены проблемы профессиональной подготовки учителя: обеспечение качества дуального образования, организации самостоятельной и исследовательской работы студентов, обеспечение равных условий для учителей для овладения педагогической профессией, официального признания неформального и информального образования как повышение квалификации учителей. Theses reveal the requirements for the preparation of a Ukrainian teacher at different times. The revealed general requirements of professional pedagogical education, creative approach to the cause, informal and informal education, and the like. Conditions for fulfilling these requirements are shown. It is shown that the existing experience of teacher training deserves study and use. Problems of teacher's professional training: ensuring the quality of dual education, organizing independent and research work of students, ensuring equal conditions for teachers to master the pedagogical profession, official recognition of informal and informal education as the improvement of teachers' qualifications are revealed.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2333
Appears in Collections:Кафедра педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Трубавіна І. М. .pdf4.54 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.