Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2332
Title: Стимулювання вчителів іноземних мов до професійної самореалізації в іншомовному освітньому середовищі
Other Titles: Стимулирование учителей иностранных языков в профессиональной самореализации в иноязычной образовательной среде
Stimulation of teachers of foreign languages in professional self-realization in a foreign language educational environment
Authors: Твердохліб, Г. В.
Твердохлеб, Г. В.
Tverdokhleb, G. V.
Keywords: професійна самореалізація особистості
вчителі іноземних мов
неперервна освіта
іншомовне освітнє середовище
стимулювання
профессиональная самореализация личности
учителя иностранных языков
непрерывное образование
иноязычная образовательная среда
стимулирование
professional mobility of an individual
teachers of foreign languages
continuous education
foreign language educational environment
stimulation
Issue Date: 18-Apr-2018
Publisher: Маріупольський державний університет
Citation: Твердохліб Г. В. Стимулювання вчителів іноземних мов до професійної самореалізації в іншомовному освітньому середовищі / Г. В. Твердохліб // Інтернаціоналізація вищої освіти України в умовах полікультурного світового простору : стан, проблеми, перспективи : матеріали ІІ міжнар. наук.-практ. конф., Маріуполь, 18–19 квіт. 2018 р. / Маріуп. держ. ун-т. – Маріуполь : МДУ, 2018. – С. 196–198.
Abstract: У тезах акцентовано на тому, що вчителі іноземних мов мають постійно вдосконалювати іншомовний потенціал, брати активну участь у створенні іншомовного освітнього середовища, допомагати вчителям з різних навчальних предметів оволодівати основами іншомовного спілкування. Наводяться приклади ефективних прийомів і методів стимулювання вчителів до професійної самореалізації в системі неперервної освіти. В тезисах акцентировано на том, что учителя иностранных языков должны постоянно совершенствовать иноязычный потенциал, активно участвовать в создании иноязычной образовательной среды, помогать учителям по различным учебным предметам овладевать основами иноязычного общения. Приводятся примеры эффективных приемов и методов стимулирования учителей к профессиональной самореализации в системе непрерывного образования. Different variants of identifying the professional mobility of an individual which are related to the personality of a teacher are being characterized in the theses. The results of the questioning of teachers are analyzed in order to identify the shortcomings of methodical work. It is noted that the formation of professional mobility of teachers requires the organization of purposeful systematic methodological work on the basis of cooperation and partnership relations.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2332
Appears in Collections:Кафедра початкової і професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Твердохліб Г. В. .pdf4.54 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.