Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2290
Title: Материнознавство в соціально-педагогічній діяльності : інтегрована навчальна дисципліна у закладах вищої освіти
Other Titles: Материнознавство в социально-педагогической деятельности : интегрированная учебная дисциплина в учреждениях высшего образования
Maternity knowledge in social and pedagogical activity : integrated educational discipline in higher education establishments
Authors: Трубавіна, І. М.
Трубавина, И. Н.
Trubavina, I. N.
Keywords: материнство
материнознавство
соціально-педагогічна діяльність
інтегровані нанавчальні дисципліни
зміст навчальної дисципліни
теоретичні основи
навчальна дисципліна
материнство
материнознавство
социально-педагогическая деятельность
интегрированные учебные дисциплины
содержание учебной дисциплины
теоретические основы
учебная дисциплина
maternity
maternal studies
social and pedagogical activity
integrated educational disciplines
content of educational discipline
theoretical bases
educational discipline
Issue Date: 2018
Publisher: Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського
Citation: Трубавіна І. М. Материнознавство в соціально-педагогічній діяльності : інтегрована навчальна дисципліна у закладах вищої освіти / І. М. Трубавіна // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Сер. : Педагогічні науки / Миколаїв. нац. ун-т імені В. О. Сухомлинського ; [за ред. Т. Степанової]. – Миколаїв : МНУ, 2018 – №3 (62) верес., т. 2. – С. 318–326.
Abstract: Стаття обґрунтовує теоретичні засади та зміст нової інтегрованої навчальної дисципліни для майбутніх магістрів в університетах. Це материнознавство в соціально-педагогічній діяльності. Автор називає теоретичними засадами нової дисципліни наукові підходи різного рівня, а саме : філософські : прагматичні, діяльнісні та матеріалістичні ; загальнонаукові : системний, комплексний, прав людини, розвитку людини, гендерний; конкретно наукові : підходи соціальної роботи : «кризове втручання», «допомога для самодопомоги», теорія участі, профілактичний, проблемно-орієнтовані підходи, із педагогічних особистісно-орієнтований та інтегрований підхід, із психологічних: генетичної психології, психології статі, адлерівська терапія, із соціології : макро- та мікро-соціологічні підходи, теорії соціалізації ; із соціально-педагогічних : родинноцентричний, особистісний, середовищний підходи. На цій основі автором запропоновано зміст програми нової навчальної дисципліни. Статья обосновывает теоретические основы и содержание новой интегрированной учебной дисциплины для будущих магистров в университетах. Это материнознавство в социально-педагогической деятельности. Автор называет теоретическими основами новой дисциплины научные подходы разного уровня, а именно: философские: прагматичные, деятельностные и материалистические; общенаучные : системный, комплексный, прав человека, развития человека, гендерный; конкретно научные : подходы социальной работы: «кризисное вмешательство», «помощь для самопомощи», теория участия, профилактический, проблемно-ориентированные подходы, из педагогических личностно-ориентированный и интегрированный подход, из психологических: генетической психологии, психологии пола, адлеровская терапия, из социологии : макро- и микро-социологические подходы, теории социализации; из социально-педагогических: семейноцентрический, личностный, экологический подходы. На этой основе автором предложено содержание программы новой учебной дисциплины. The article substantiates the theoretical foundations and content of the new integrated educational discipline for the Maybuge masters in universities. This is maternal studies in social and pedagogical activities. The authors call the theoretical foundations of the new discipline scientific approaches of various levels, namely: philosophical: pragmatic, activity and materialistic; general science: systematic, complex, human rights, human development, gender; Specific scientific: approaches to social work: "crisis intervention", "self help help", participation theory, preventive, problem-oriented approaches, pedagogical – person-oriented and integrated approach, from psycho-logical: genetic psychology, gender psychology, adler the rapy, from sociology: macro- and microsociological approaches, theories of socialization; from socio-pedagogical: native-centered, personal, and environmental approaches. On this basis, the author proposed the content of the program of the new discipline.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2290
ISSN: 2078-2128
Appears in Collections:Кафедра педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Трубавіна І. М. .pdf404.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.