Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2273
Title: Формування толерантності та культури миру в учнів закладів середньої освіти : соціально-педагогічний аспект
Other Titles: Формирование толерантности и культуры мира у учащихся средней школы : социально-педагогический аспект
Formation of tolerance and culture of peace in secondary school students : the socio-pedagogical aspect
Authors: Трубавіна, І. М.
Трубавина, И. М.
Trubavina, I. M.
Keywords: толерантність
культура миру
соціальний педагог
фактори соціалізації дитини
школа
дитина
щасливе середовище
батьківська просвіта
життєві вміння
активність особистості
толерантность
культура мира
социальный педагог
факторы социализации ребенка
школа
ребёнок
счастливая среда
родительская просветительство
жизненные умения
активность личности
tolerance
peace culture
social pedagogue
child socialization factors
school
child
happy environment
parental enlightenment
life skills
personality activity
Issue Date: 25-Apr-2018
Publisher: Луганський національний університет імені Т. Шевченка
Citation: Трубавіна І. М. Формування толерантності та культури миру в учнів закладів середньої освіти : соціально-педагогічний аспект / І. М. Трубавіна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки / Луган. нац. ун-т імені Т. Шевченка ; [редкол. : В. С. Курило (голов. ред.) та ін.]. – Старобільськ : ЛНУ, 2018. – № 3 (137). – С. 115–124.
Abstract: Стаття розкриває актуальність проблеми формування толерантності й культури миру в сучасній українській школі у дітей. Подана сутність культури миру й толерантності. Автор визначає риси особистості дитини, якій притаманні толерантність і культура миру, дає характеристику її поведінці як позитивний зразок. В статті виокремлені роль і значення шкільного соціального педагога для формування толерантної особистості, обґрунтовані напрямки його роботи : з батьками, мікросередовищем дитини, шкільним колективом, вчителями, з дітьми. Розкрита роль і значення просвіти учнів і батьків в напрямку формування толерантності і культури миру, її рівні в роботі соціального педагога. Уперше розкрита роль і сутність школи, дружньої до дитини, роль щасливого освітньо-виховного середовища у формуванні толерантності і культури миру. Розкрито шляхи впровадження толерантності і культури миру у навчальний та виховний процеси, риси толерантного вчителя. Статья раскрывает актуальность проблемы формирования толерантности и культуры мира в современной украинской школе у ​​детей. Представленная сущность культуры мира и толерантности. Автор определяет черты личности ребенка, которому присущи толерантность и культура мира, дает характеристику его поведения как положительный образец. В статье выделены роль и значение социального педагога для формирования толерантной личности, обоснованные направления его работы: с родителями, микросредой ребенка, школьным коллективом, учителями, с детьми. Раскрыта роль и значение просвещения учащихся и родителей в направлении формирования толерантности и культуры мира, ее уровне в работе социального педагога. Впервые раскрыта роль и сущность школы, дружественной к ребенку, роль счастливого образовательно-воспитательной среды в формировании толерантности и культуры мира. Раскрыты пути внедрения толерантности и культуры мира в учебный и воспитательный процессы, черты толерантного учителя. The article reveals the relevance of the problem of forming tolerance and a culture of peace in the modern Ukrainian school for children. Presented the essence of the culture of peace and tolerance. The author defines the personality traits of the child, which is characterized by tolerance and culture of the world, gives a description of his behavior as a positive model. The article highlighted the role and importance of a social pedagogue for the formation of a tolerant personality, reasonable directions of his work: with parents, the microenvironment of the child, the school team, teachers, and children. The role and importance of educating students and parents towards the formation of tolerance and a culture of peace, its level in the work of a social teacher are revealed. For the first time, the role and essence of a child-friendly school, the role of a happy educational environment in the formation of tolerance and a culture of peace are revealed. The ways of introducing tolerance and world culture into the educational and educational processes, features of a tolerant teacher are revealed.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2273
ISSN: 2227-2844
Appears in Collections:Кафедра педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Трубавіна І. М. .pdf440.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.