Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2266
Title: Інформаційне забезпечення процесу перспективного управління в педагогічній системі вищого закладу освіти
Other Titles: Информационное обеспечение процесса перспективного управления в педагогической системе высшего учебного заведения
Information support of the process of perspective management in the pedagogical system of a higher educational institution
Authors: Прокопенко, А. І.
Прокопенко, А. И.
Prokopenko, A. I.
Keywords: педагогічне управління
інформаційний процес
інформаційні системи
вищі заклади освіти
інформаційне забезпечення
педагогічна діяльність
педагогическое управление
информационный процесс
информационные системы
высшие учебные заведения
информационное обеспечение
педагогическая деятельность
pedagogical management
information process
information systems
higher education institutions
information support
pedagogical activity
Issue Date: 19-Dec-2003
Publisher: Запорізький інститут післядипломної педагогічної освіти, ТОВ «Фінвей», поліграфічний центр «Х-прінт»
Citation: Прокопенко А. І. Інформаційне забезпечення процесу перспективного управління в педагогічній системі вищого закладу освіти / А. І. Прокопенко // Педагогіка і психологія формування творчої особистості : проблеми і пошуки : зб. наук. пр. / Запоріз. ін-т післядиплом. пед. освіти ; [редкол. : Т. І. Сущенко (відп. ред.) та ін.]. – Київ ; Запоріжжя : Фінвей, 2003. – Вип. 29. – С. 12–16.
Abstract: Ефективність інформаційного забезпечення процесу перспективного педагогічного управління залежить від дії об'єктивного і суб'єктивного чинників. Об'єктивний фактор відображає характеристики інформації, а суб'єктивний - інформаційну культуру суб'єктів педагогічної системи. Зміст інформації визначається станом об'єкта управління - навчальної діяльності студентів. Форми подання інформації - це структурні схеми педагогічної системи і педагогічного процесу, граф - схеми алгоритмів рішення перспективного завдання. Підвищення ефективності роботи викладача вищої школи можливо за рахунок використання автоматизованих робочих місць. Эффективность информационного обеспечения процесса перспективного педагогического управления зависит от действия объективного и субъективного факторов. Объективный фактор отображает характеристики информации, а субъективный - информационную культуру субъектов педагогической системы. Содержание информации определяется состоянием объекта управления - учебной деятельности студентов. Формы представления информации - это структурные схемы педагогической системы и педагогического процесса, граф - схемы алгоритмов решения перспективного задания. Повышение эффективности работы преподавателя высшей школы возможно за счет использования автоматизированных рабочих мест. The effectiveness of information support of the process of perspective pedagogical management depends on the operation of objective and subjective factors. The objective factor reflects the characteristics of information, and the subjective factor reflects the information culture of the subjects of the pedagogical system. The content of information is determined by the state of the object of management - students' learning activities. Forms of presenting information are structural diagrams of the pedagogical system and the pedagogical process; graph is the diagrams of algorithms for solving a prospective task. Improving the efficiency of higher education teachers is possible through the use of automated workplaces.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2266
ISBN: 5-7763-833-1
Appears in Collections:Кафедра інформаційних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Прокопенко А. І. Інформаційне забезпечення .pdf368.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.