Teaching reading in the twenty-first century : challenges in the digital age

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2018-06-15
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Державна вища професійна школа в Коніні, Ужгородський національний університет, Дрогобицький державний педагогічний університет імені І. Франка, ПП "Посвіт"
Анотація
The work contains description of the challenges that both teachers and students face in teaching reading in the twenty-first century, i.e. multimodality of texts, credibility of sources, misalignment of practices, cultural and linguistic diversity. У роботі окреслено основні труднощі, які виникають у вчителів та студентів під час навчання читанню у двадцять першому столітті, такі як: мультимодальність текстів, надійність ресурсів, розбіжності у практиках, культурне і лінгвістичне розмаїття. В работе перечислены трудности, с которыми сталкиваются учителя и студентыв в процессе обучения чтению в двадцать первом веке, такие как: мультимодальность текстов, надёжность ресурсов, различия в практиках, культурное и лингвистическое разнообразие.
Опис
Ключові слова
digital age, teaching reading, challenges, цифрова ера, навчання читанню, труднощі, цифровая эра, обучение чтению, трудности
Цитування
Marina O. V. Teaching reading in the twenty-first century : challenges in the digital age / O. V. Marina, O. V. Egorova // Розвиток сучасної освіти і науки : результати, проблеми, перспективи : матеріали IV міжнар. наук.-практ. конф., Конін, Ужгород, Дрогобич, 15 черв. 2018 р. – Дрогобич : Посвіт, 2018. – C. 210.