Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2156
Title: Teaching reading in the twenty-first century : challenges in the digital age
Other Titles: Навчання читання в XXI столітті : проблеми в цифрову епоху
Обучение чтению в XXI веке : проблемы в цифровую эпоху
Authors: Marina, O. V.
Egorova, O. V.
Маріна, О. В.
Єгорова, О. В.
Марина, Е. В.
Егорова, Е. В.
Keywords: digital age
teaching reading
challenges
цифрова ера
навчання читанню
труднощі
цифровая эра
обучение чтению
трудности
Issue Date: 15-Jun-2018
Publisher: Державна вища професійна школа в Коніні, Ужгородський національний університет, Дрогобицький державний педагогічний університет імені І. Франка, ПП "Посвіт"
Citation: Marina O. V. Teaching reading in the twenty-first century : challenges in the digital age / O. V. Marina, O. V. Egorova // Розвиток сучасної освіти і науки : результати, проблеми, перспективи : матеріали IV міжнар. наук.-практ. конф., Конін, Ужгород, Дрогобич, 15 черв. 2018 р. – Дрогобич : Посвіт, 2018. – C. 210.
Abstract: The work contains description of the challenges that both teachers and students face in teaching reading in the twenty-first century, i.e. multimodality of texts, credibility of sources, misalignment of practices, cultural and linguistic diversity. У роботі окреслено основні труднощі, які виникають у вчителів та студентів під час навчання читанню у двадцять першому столітті, такі як: мультимодальність текстів, надійність ресурсів, розбіжності у практиках, культурне і лінгвістичне розмаїття. В работе перечислены трудности, с которыми сталкиваются учителя и студентыв в процессе обучения чтению в двадцать первом веке, такие как: мультимодальность текстов, надёжность ресурсов, различия в практиках, культурное и лингвистическое разнообразие.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2156
Appears in Collections:Кафедра практики англійського усного і писемного мовлення

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Маріна О. В. .pdf414.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.