Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2109
Title: МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО В ЗАКЛАДАХ СУСПІЛЬНОЇ ОПІКИ ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ: ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ
Other Titles: МУЗЫКАЛЬНОЕ ИСКУССТВО В УЧРЕЖДЕНИЯХ ОБЩЕСТВЕННОЙ ОПЕКИ ДЕТЕЙ И МОЛОДЕЖИ: ИСТОРИКО-ПЕДАГОГИЧЕСКИЙ АСПЕКТ
MUSIC ART IN PUBLIC PROTECTION OF CHILDREN AND YOUTH: HISTORICAL AND PEDAGOGICAL ASPECTS
Authors: Фомін, В. В.
Фомин, В. В.
Fomin, V. V.
Keywords: музичне мистецтво
опіка
піклування
діти
молодь
вихованці
заклади суспільної опіки
освіта
виховання
музыкальное искусство
опека
попечительство
дети
молодежь
воспитанники
учреждения общественной опеки
образование
воспитание
musical art
guardianship
trusteeship
children
the youth
public custody
institutions
education
upbringing
Issue Date: 22-Mar-2018
Publisher: ХНПУ імені Г. С. Сковороди
Citation: Фомін В. В. Музичне мистецтво в закладах суспільної опіки дітей та молоді: історико-педагогічний аспект // Час мистецької освіти. Проблема творчості у сучасній мистецькій освіті : зб. тез та матеріалів VІ Міжнар. наук.-практ. конф, Харків, 28-30 берез. 2018 р. / Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди ; заг. ред. Т. А. Смирнової. – Харків : ХНПУ, 2018. – С. 28–29.
Abstract: В статті розкрито зміст і форми музичної освіти дітей та молоді в закладах суспільної опіки (притулки, сирітські та виховні будинки, спеціалізовані училища та ін.) в ХІХ — на початку ХХ століття. Висвітлюється позитивний вплив на вихованців викладання музики і співу, залучення дітей та молоді до участі в урочистих заходах, концертах, святах. Підкреслено доцільність повернення такої традиції В статье раскрыто содержание и формы музыкального образования детей и молодежи в учреждениях общественной опеки (приюты, сиротские и воспитательные дома, специализированные училища и др.) В XIX - начале ХХ века. Освещается положительное влияние на воспитанников преподавания музыки и пения, привлечения детей и молодежи к участию в торжественных мероприятиях, концертах, праздниках. Подчеркнуто целесообразность возвращение такой традиции. The article reveals the content and forms of musical education of children and young people in institutions of public care (orphanages, orphanages and educational homes, specialized schools, etc.) in the XIX - early XX centuries. The positive influence on pupils of teaching music and singing, attracting children and young people to participate in solemn events, concerts, holidays is covered. The expediency of the return of such a tradition is emphasized.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2109
ISSN: 978-617-7298-28-0
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики мистецької освіти та диригентсько-хорової підготовки вчителя



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.