Кафедра технологій дистанційного навчання та цифрової дидактики в дошкільній освіті

Постійний URI для цієї колекції

Перегляд

Останні подання

Зараз показано 1 - 5 з 205
  • Документ
    ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ В ОСВІТНІХ ГАЛУЗЯХ (мистецька освітня галузь)
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Собченко, Т. М.; Доценко, С. О.; Боярська-Хоменко, А. В.
    Популярність та доступність штучного інтелекту для вчителів та учнів постійно зростає. Це відкриває нові можливості для викладання та навчання. Штучний інтелект стає персональним помічником як для вчителя, так і для учня. Створюється нові підходи до розробки та вивчення освітнього контенту, що потребує модернізації педагогічних технологій навчання. Навчально-методичний посібник містить мету, завдання, ідеї впровадження штучного інтелекту в мистецькій освітній галузі, приклади та лайфхаки створення освітнього контенту за допомогою нейронних мереж стануть у нагоді здобувачам закладів вищої педагогічної освіти під час навчання, проходження практики, написання бакалаврських та магістерських робіт тощо. Навчально-методичний посібник призначено для здобувачів першого (бакалаврського), другого (магістерського) рівнів вищої педагогічної освіти, науково-педагогічних працівників закладів вищої педагогічної освіти та педагогічних кадрів закладів загальної середньої освіти). The popularity and accessibility of artificial intelligence for teachers and students is constantly growing. This opens up new opportunities for teaching and learning. Artificial intelligence is becoming a personal assistant for both teachers and students. New approaches to the development and study of educational content are being created, which requires the modernisation of pedagogical teaching technologies. The study guide contains the goal, objectives, and ideas for implementing artificial intelligence in the artistic education sector, examples and life hacks of creating educational content using neural networks will be useful for students of higher pedagogical education institutions during their studies, internships, writing bachelor's and master's theses, etc. The study guide is intended for students of the first (bachelor's) and second (master's) levels of higher pedagogical education, research and teaching staff of higher pedagogical education institutions and pedagogical staff of general secondary education institutions.)
  • Документ
    ВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-04-21) Холтобіна, О. У.; Лебедєва, В. В.
    У роботі розглянуто використання цифрових технологій у закладах дошкільної освіти в умовах воєнного стану. Освітній процес здійснюється з використанням дистанційної, змішаної, очної та індивідуальної форм. Розуміючи важливість цифровізації дошкільної освіти, у базовому компоненті дошкільної освіти визначається необхідність формування комп’ютерної грамоти у дітей. Зауважено, що освітні та суспільні виклики потребують своєрідного контролю щодо забезпечення якісного освітнього процесу на ланці дошкілля, систематичного моніторингу організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти. The paper examines the use of digital technologies in preschool education institutions under martial law. The educational process is carried out using distance, mixed, face-to-face and individual forms. Understanding the importance of digitalization of preschool education, the basic component of preschool education determines the need for the formation of computer literacy in children. It was noted that educational and social challenges require a kind of control to ensure a high-quality educational process at the preschool level, systematic monitoring of the organization of the educational process in preschool education institutions.
  • Документ
    ІННОВАЦІЙНІ ПРИЙОМИ І МЕТОДИ В ЕКОЛОГІЧНОМУ ВИХОВАННІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-04-21) Палій, С. О.
    У публікації висвітлено інноваційні прийоми і методи в екологічному вихованні старших дошкільників. Інтегрований підхід забезпечує цілісність освітнього процесу, сприяє створенню умов для використання знань, яких набули дошкільники. Зазначено, що в ході екологічного виховання варто застосовувати різні методи, що сприятимуть включенню різних видів діяльності та сфер пізнання в єдиний, ефективний процес виховання бережного ставлення до природи. The publication highlights innovative ideas and methods in environmental education of older preschoolers. An integrated approach ensures the integrity of the educational process, contributes to the creation of conditions for the use of knowledge acquired by preschoolers. It is noted that in the course of environmental education, it is worth applying various methods that will contribute to the inclusion of various types of activities and areas of knowledge in a single, effective process of educating a careful attitude to nature.
  • Документ
    ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ В ОСВІТНІХ ГАЛУЗЯХ (мовно-літературна та математична освітні галузі)
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Собченко, Т. М.; Доценко, С. О.; Боярська-Хоменко, А. В.
    Штучний інтелект стає все більш доступними для вчителів та учнів, зростає усвідомлення того, що ці технології не просто підвищують зручність для вчителів або забезпечують цікаву альтернативну діяльність для учнів – вони можуть сприяти новим методам викладання та навчання. Навчально-методичний посібник містить мету, завдання, ідеї впровадження штучного інтелекту в освітніх галузях, зразки використання нейронних мереж в мовно-літературної та математичної галузей, які стануть у нагоді здобувачам закладів вищої педагогічної освіти під час навчання, проходження практики, написання бакалаврських та магістерських робіт тощо. Навчально-методичний посібник призначено для здобувачів першого (бакалаврського), другого (магістерського) рівнів вищої педагогічної освіти, науково-педагогічних працівників закладів вищої педагогічної освіти та педагогічних кадрів закладів загальної середньої освіти). Artificial intelligence is becoming more and more accessible to teachers and students, and there is a growing awareness that these technologies do not just increase convenience for teachers or provide interesting alternative activities for students - they can contribute to new methods of teaching and learning. The study guide contains the goal, objectives, ideas for introducing artificial intelligence in educational fields, examples of the use of neural networks in the language, literature, and mathematics fields, which will be useful for students of higher pedagogical education institutions during their studies, internships, writing bachelor's and master's theses, etc. The study guide is intended for students of the first (bachelor's) and second (master's) levels of higher pedagogical education, research and teaching staff of higher pedagogical education institutions and pedagogical staff of general secondary education institutions).
  • Документ
    ЦИФРОВА ОСВІТА
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Доценко, С. О.; Лебедєва, В. В.; Москаленко, В. В.
    Методичні рекомендації містять інформаційно-дорадчі матеріали про використання цифрових технологій у процесі підготовки вчителів початкових класів. Методичні матеріали, запропоновані укладачами, будуть корисними в організації самостійної, навчальної, науководослідної роботи, опануванні циклу професійної (спеціальної) підготовки, вибіркових компонентів ОНП, практичній підготовці здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти. Methodological recommendations contain informational and advisory materials on the use of digital technologies in the process of training primary school teachers. Methodical materials, proposed by the compilers, will be useful in organizing independent, educational, research work, mastering the cycle of professional (special) training, selective components of ONP, practical training of applicants of the second (master's) level of higher education.