Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1974
Назва: Психологічні особливості самореалізації та саморозвитку релігійних та нерелігійних студентів
Інші назви: Психологические особенности самореализации и саморазвития религиозных и нерелигиозных студентов
Psychological features of self-realization and self-development of religious and non-religious students
Автори: Кузнецов, О. І.
Кузнецов, А. И.
Kuznetsov, O. I.
Ключові слова: релігійність
саморозвиток
самореалізація
религиозность
саморазвитие
самореализация
religiosity
self-development
self-realization
Дата публікації: 11-кві-2017
Видавництво: ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Стиль-Издат
Бібліографічний опис: Кузнецов О. І. Психологічні особливості самореалізації та саморозвитку релігійних та нерелігійних студентів / О. І. Кузнецов // Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів : теорія і практика : матер. ІІ міжнар. наук-практ. конф., 11 квіт. 2017 р. / Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди ; [редкол. : О. А. Андрущенко (голов. ред.) та ін.]. – Харків : Стиль-Издат, 2017. – С. 291–293.
Короткий огляд (реферат): Представлено результати наукового аналізу психологічних визначень релігійності, показано факторну структуру релігійності, її типологічні особливості. Доведено, що студентський вік є сенситивним періодом розвитку психологічних компонентів релігійності, тому вивчення змісту і структури релігійності у студентів набуває особливого значення. Показано відмінності у рівні розвитку самореалізації та саморозвитку у студентів з різним рівнем релігійності. Представлены результаты научного анализа психологических определений религиозности, показано факторную структуру религиозности, ее типологические особенности. Доказано, что студенческий возраст является сенситивным периодом развития психологических компонентов религиозности, поэтому изучение содержания и структуры религиозности у студентов приобретает особое значение. Показано различия в уровне развития самореализации и саморазвития студентов с разным уровнем религиозности. The results of scientific analysis of psychological definitions of religiosity are presented, the factor structure of religiosity is shown, its typological features are shown. It is proved that the student's age is a sensitive period in the development of the psychological components of religiousness, therefore the study of the content and structure of religiosity in students is of particular importance. Differences in the level of development are shown self-realization and self-development of students with different levels of religiosity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1974
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кузнецов О. І. .pdf1.49 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.